Jump to content

Omistajan vaihdos ilman rekisteröintiä..


Recommended Posts

Just now, Tutkija said:

Joo myönnetään käyn kyllä lukemassa ja nauramassa sille mieten aikuinen ihminen voi olla noin tosissan jääkiekosta 😂

Mut tän enempää en kommetoi millään tapaa kun ei kiinnosta pätkänvertaa kuka siellä pelaa ja miten menestyy.

 

Hienoa ku myöntää.. mutta mun tosissaan olosta et sitten sinne päinkään tiedä, olet ollut oikeassa että seuraan mutta virnenaamalla ku ihan selvään se aiheuttaa mukavaa pörinää (kaikki oulua etelämpänä) etelän hetelmissä ku horisen mitä horisen.. tuttua aivotaikinaa

Link to comment
On 3/13/2019 at 4:19 PM, jarkki86 said:

Ei tarvitse, itse olen noissa rekisteröimättömissä, monen luovarin tapauksissa käynyt katsastuskonttorilla tekemässä omistajanvaihdoksen jo valmiiksi itselleni vaikka en vielä kilpiin ole laittanutkaan. Eipähän tule enää papereiden puolesta ongelmaa projektin loppuvaiheessa. 

 

Tämä oli yllättävä. Siis nykyisinkö onnistuu saada rekisteröimätön auto omiin nimiin, vaikkei auto olisi vielä katsastuskunnossa.

Link to comment

Itse yritin viime syksynä rekisteröidä oman hankintani nimiini mutta konttorilla sanottiin ettei onnistuisi (tai ainakin näin minä ymmärsin) ennen kuin tehdään rekisteröintikatsastus. Mukana mulla oli viimeisin rekisteriote vuodelta -95 ja pari sen jälkeen tehtyä luovaria. Mutta katsoivat paperit läpi ja sanoivat ettei niiden osalta pitäisi olla mitään estettä rekisteröintiin sitten joskus tulevaisuudessa. Auto on leimattu viimeksi vuonna -94 ja poistettu rekisteristä -96. 

 

Eli ei voi rekisteröidä uudelle omistajalle kun auto ei ole rekisterissä. Eikä saa rekisteriin ennen kuin suorittaa rekisteröintikatsastuksen. En sitten tiedä voiko rekisteröintikatsastuksen tehdä vaikka auto ei olisi edes katsastuskunnossa. 

Edited by MicaL
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...