Jump to content

Tarve ohi.


Recommended Posts

Sattuskohan löytymään heinäkuun aika kuljetusapua Turusta Ouluun/Kemmiin tai vaikka Iisalameen Vintage Garagen Kesämiittiin?

 

Turssa ois ehkä yks pieni peräkärry, joka pitäs ehkä saaha.

 

100 euroa pensarahhaa, jos onnistuupi.

 

 

Edited by Art_Zi
Link to comment

Minä olen Turussa 17.7 ja 18.7... sieltä se silloin tulis vähän lähemmäs, mutta ei kyllä ihan Oulun kautta viittis Kajaaniin kurvata😀 Eli kärsämäelle onnistuu tai jos Kajaanista saa sen jotenkin Ouluun 🤔

Link to comment

Minähän olisin joutilas käymään hakemassa vaikka heti, mutta... Ei sattuis kenelläkään olla tarvetta auton kuskaukselle etelästä tänne pohjoiseen? Mulla pitäis saada tölkki pk-seudulle. Vetoauto (ja trailerikin varmaan) olisi valmiina, mutta puuttuu pikku e kortista. Kuskattais tölkki etelään ja sitten vastakkaiseen suuntaan joku toinen. Sen Artzin kärrynhän sais mahtumaan mun auton sisälle?

Link to comment
On 6/27/2019 at 4:37 PM, Hanttapuli said:

Minähän olisin joutilas käymään hakemassa vaikka heti, mutta... Ei sattuis kenelläkään olla tarvetta auton kuskaukselle etelästä tänne pohjoiseen? Mulla pitäis saada tölkki pk-seudulle. Vetoauto (ja trailerikin varmaan) olisi valmiina, mutta puuttuu pikku e kortista. Kuskattais tölkki etelään ja sitten vastakkaiseen suuntaan joku toinen. Sen Artzin kärrynhän sais mahtumaan mun auton sisälle?

Soita SE Mäkiselle. Oulusta Hesaan about 250€ rekan kyydissä

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...