Jump to content

Voima startti junikseen


Recommended Posts

Aivan samat kuin muillakin saman valmistajan antureilla joita on myyty yli 10 kpl. ilman mitään ongelmia. Olen ilmoittanut asiasta jo aikaisemmin  ja se pitäisi olla jo tiedossasi. Huom. oletko asentanut itse tuon vetoakselin suojakumin?.....kuvan perusteella startin yläpuolella on melko vähän tilaa joten vakiostartti sopii, mutta nyt onkin kyseessä sellainen startti jossa solenoidi on eri asennossa kuin vakiostartissa.

Link to comment

Huippuäijä. Täytyy sanoa. No eipä tarvi sulta ostaa enää ikinä mitään. 

Jos mittasit hyllystä anturia niin se on vähän eri asia kuin että mittaisia anturin jonka palautin. Tästä palautetusta kun et mitään vastannut.

Ja älä suotta murehdi mun startista. Tuota laippaa kun pystyy kääntämään. Samalla se käy kun laipan hoikaksi sorvaa. 

Nyt vaan kuule kauppaat täyteen rahaan kiinanpaskaa. Häe. 

Edited by Juuse
Link to comment

Miksi valitat osasta jota et ole maksanutkaan.... startin takuu loppuu kun menet kääntelemään etupäätyä, näin vastasi startin maahantuoja... ja toiseksi dieselin startin laipan voi koneistaa helposti ilman etupäädyn irroitusta. Onko sinulla joku ongelma kun hyökkäät noin rankasti ? Kotihuolia tms. ?  Vetoakselin suojakumi on kyllä virheellisessä asennossa.....

   

Edited by Maasturi
Link to comment

Niin noh. Jos nyt vielä kerran herran sakkaukseen kommentois.

Ensinnäkin startin olen ostanut jostain ihan muualta eli sen takuut ei sulle kuulu. Eikä oikein itseäkään edes kiinnosta kun on tosiaan modattu osa. On halpakin.

Eikä tuo kumin asentokaan mua ole 10 vuoden aikana haitannut ainakaan kuplassa. Sua tuntuisi vaivaavan. Erikoista.

Anturin palautuksesta luulin saavani postimaksut takas kun viallinen. Tosin ei talous siihen kaadu. Asiat vaan voi näköjään näinkin hoitaa. 

Anturin taisit jollain kristallipallolla tahi astraalitutkalla todeta ehjäksi vaikkei osa sulla vielä ollutkaan.

Ja mitä kotiasioihin tulee, kaikki on hyvin. Oikein mukavasti. Ja työtkin sujuu.

Oikein hyvää ja aurinkoista kesää sulle.

Oli kiva jutskailla.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...