Jump to content

Uusi kaasutin vai ei? 1200 cc


Recommended Posts

Elikkäs minusta tuli 1973 vm kuplan huoltaja johon joskus vaihdettu 1200 kone lohkon D numerosarjan mukaan. Papereissa 1300 kone,paikoillaan solex 28 pict 2 joka on todella kulunut,kaasuläppä oli seinäpään pykälät tehnyt johtuen väljäksi kuluneesta akselin reijästä. Sain holkituksella pelittään mutta ajatus olisi hommata uusi jossain vaiheessa eli pysytelläänkö samassa vai eri kenties? Jakajana alipaine+keskipakosäädin nyt,sytysjärjestys myös erikoinen jakajan akselin saa ilmeisesti 180 º väärin? Vaihteistosta ei mitään tietoa mikä versio ja mille koneelle koska historia autosta ei ole tiedossa mutta jotenki on tullut tunne että mallia kootut teokset. Miten seoksen säätö ? Nyt pitää 4 kierrosta aukaista että toimii kohtuullisesti,ennen oli imu päällä koko ajan ja seokset rikkaalla,tulpat mustat ja kitkerä pakokaasun haju.

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...