Jump to content

Ride in Oulu Motor meet 2019


JariG_

Recommended Posts

Tämähän lusittiin viime viikonloppuna ja paikalla näkyi useampia komeita volkkareitakin!

Itse valuin paikalle vasta iltapäivällä ja pilalle ähtäröity ihanuus löysi paikan nurmikentän perältä.

 

Oliko palstalaisia paikalla?

Kenenhän mahtoi olla tummahkon sininen kupla, tuplakaasarit pilkisti kontista ja keulassa oli komeat nahkaliivit kiveniskemiä vastaan 😄

Ajeli raviradalla ohikin ja putkisto olisi kiinnostanut, mukavan kuuloisesti kävi.

 

 

Link to comment

On tosiaan jäänyt vähälle palstalla käynti viimeaikoina... 

Oli kyllä tosi mukava tapahtuma ja kelikin mitä mainioin. Millaisella autolla sinä olit?

 

Minulla putkistona CSP:n "Super Competition" https://www.csp-shop.com/en/exhaust-heating/csp-super-competition-exhaust-system-with-heat-exchangers-298-001-038sh-27378c.html

Ei vie paljoa maavaraa, mukavat äänet ja varsinkin lämmönvaihtimien kanssa jatkaa kautta pitkälle syksyyn... 

 

Link to comment

Sinänsä tässä on vähän suutarin lapset dilemmaa kun olen rosteripakoputkifirmassa töissä😁 No, Tekijät ne meilläkin hitsaa ja pännänpyörittäjä istuu koneella.

 

Eli kiitos vinkistä, taitaa savuhormin korvaaminen mennä ostohommiksi. Jos siitä raskii luopua, siihen on kuitenkin puristettu 18 kesäsen meikän paras osaaminen joskus 2000 luvun alkupuolella. 🙈

Link to comment
9 hours ago, Tuomo Lehmikangas said:

 

Kyllä meillä nyt pittäisi tästä kuva nähdä.

 

 

Leimareissulta, Äimärautiolla oli jo takahelma paikoillaan! 😄

image.png.72543bc04790e97d1d74433b5dec74ed.png

Jokkiskäärmeenpesä + 90asteen mutka ja ajankuvaan sopivasti Completokselta hankittu rosteripönttö. ✌️

  • Like 3
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...