Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

Luovan tauon jälkeen korista, etenkin katosta poistettu läjä roskia ja koko maalipinta hiottu vesissä lakkausta varten. Isompia maalausta kaipaavia osia tämän jälkeen sisustan alumiiniset verhouspanelit joihon väri vielä hakusassa. Eloksoitua alumiinia jäljittelevä sävy oli ajatuksena, eloksointivärikarttoja tullut vilkuiltua. Poltetun oranssin sävyt hivelleet omaa silmää, pitänee laittaa värimalleja sovitteille jo maalattujen osien rinnalle.

post-676-0-08338700-1492333546_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment

Ylläri joka ei tosin yllättänyt, kuin että oli aika vähän mitään päälle päin. Sisälokarin ja sen lisäjatkeen alla.

Takavalon sijainnin tarkistamisesta se lähti..olihan se tarvikelokarissa alempana.

 

DSC_0998-p_zpscvmxzwmw.jpg

 

Keula alkaa olla kuosissa.

IMG_2675-p_zpshq8mfhev.jpg

IMG_2677-p_zpst44ildwx.jpg

 

Lokari ja moottoripelti odottaa edelleen maalia..

IMG_2644-p_zps1e5tzglo.jpg

Edited by MS940
Link to comment

Mä oon nyt saanu päähäni koristaa projektiani jotenkin ... hmm, ehkä poikkeavasti. Tässä olis esikuva.

Orimattilassa hiottais kyllä hienolla automaattikoneella peltiä, mutta ei sellaista kuvioo, joka tuo alkuperäinen oli. Joten romurautaa käsiin, Hitsauskone hurraamaan, rälläkkään pyöreä velcrohiomalaikka vähän pienennettynä ja seinän vierestä löytyny pellin pala. OK, vielä treeniä ja linjaimia, mutta eipä tuo ollukkaa rakettitiedettä. Alumiiniin syntynee vielä iisimmin. Keep on eye ;-)

 

-q--8LZWast1FUMHgUaBqkGlDb8Ep0OIVL9-W-kq

 

q4K7rrZz15X10eaUP8m_K9U5DtbsVM60irA4JhMs

  • Like 4
Link to comment

Pisteosien fiksausta, lukot ja avausmekanismit puhallettu soodalla ja maalattu.

Takalyhtyjen kuoret jouduin puhaltamaan hiekalla sekä tinaamaan muutaman huokosen umpeen ennen pohjamaalausta. Vaihteiston kannatin ja muut osat lyhtyjä lukuunottamatta maalataan myöhemmin sisäverhoiluun valitulla tehostesävyllä.

post-676-0-08285100-1493481418_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment

Paksuun haettu leima, kovaa ajoa toivotettiin.

Toinen jarruvalo ei toiminut (otteessa) ja oli niin hajonnut kosketus pääjarrusylkästä paineentunnistimen toisen johdon

kosketus että ihmeteltiin tätä ihan kahen katsurin voimin

(toisella on vm 63 mikälieharrasteauto :-I) miten voi toinen jarruvalo toimia?

Onneksi tonen toimi ;-)

No kaveriltani Hempalta hain pari vanhaa sylkkää joista ekan herkistelin ja lampulla totesin tomivaksi ja nyt pelaa kummatkin

jarruvalot.
 

  • Like 3
Link to comment

Sivuaa tallitapahtumiin... Vielä kun sais kamppeitten lisäksi ajoneuvon kuntoon...

 

Edit: Jätkä meni kyljelleen tabletin kuvassa... prkl. Toivottavasti pahna ei mee vartilla samaan asentoon..

post-115-0-87628900-1494310227_thumb.jpg

Edited by mikko k
  • Like 4
Link to comment

Ajovermeet tuli Summitilta, metanoliauton SFI specseillä. Samat vaatimukset on täällä ens vuonna etanoli / E85 autoissa. Kengät menee myyntiin kun oli liian pienet mulle. Tilasin kyllä 43set, mutta nämä sopii paremmin 42 nron jalkaan.

 

Auto on sen verran pahasti vaiheessa, että tuskin tänä vuonna vielä kerkee ajamaan. Aika ei tod.näk. vaan riitä saattamaan tätä takas baanalle. Mutta yx kuva tähän siitä, näkee kyllä mikä on työn alla. Varmaan menee taas kuva kyljelleen...

post-115-0-47541700-1494304153_thumb.jpg

  • Like 17
Link to comment

Splittiprojekti lähtee liikkeelle...

Nyt on uteliaisuuttani pakko kysyä, kun kännykän näytöltä ei näe varmaksi, että onko tää splitin kori vai paksutolpan kori splitin katolla ja kojelaudalla?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...