Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

1 hour ago, Paadre said:

Ja Åke väänsi vetarinsuojakumitkin paikalleen.

 

Enempikin yhteistyöllä menivät paikalleen :D

 

Sanovat noita saumattomia kumeja hankaliksi asentaa, mutta en ole kokenut moista...

 

 

 

  • Like 12
Link to comment
2 hours ago, Lasse said:

Mitenkähän toi homma on hoidettu tehtalla aikoinaan? Kahdella rengasraudallako?

Silleen kuin huolto-ohjekkin sen käskee laittamaan laakeripesä rässättynä irti ja uudemmissa suojaputkissa jarruputken pidike taitettuna/lyötynä vasaralla putkea vasten.

Link to comment

Paksutolppaan tänään:

-jarrupääsylinteri

-vaihdetangon etupusla

-polttimot 6V -> 12V

-lämmönsäätövaijerit

-kaasuvaijeri

-pyyhkijänvivusto (tää mulkattiin eilen 12 volttiseks)

 

En viittiny joka kohtaa kuvata, käyttäkää mielikuvitusta. :)

Link to comment
On 9.4.2018 at 8:38 PM, sleepercooler said:

Rupee hikee pukkaa pintaa,kun kattelee tätä projektia, huhhuh mikä peli?

 

Kiitosta vaan! Tämä turbopannu on ihan vain Plan B. Viime syksynä kun otin tuon vaparin auton perästä käsittelyyn, niin tuli mieleen että mitenkähän tuo tuborg-pata sopis auton perään.. Se on kyllä tarkoitettu ihan katuautoon. Ja vaparilla jatketaan varttimaili-iloittelua. Oletusarvoisesti vaan käydään dynossa säädöillä ja ajetaan kesällä omaksi iloksi. Jos jotain dramaattista tapahtuu koneelle, niin sitte vois miettiä tuon ahdetun sovittamista. Se on noin 90%:sti valmiina.

Link to comment

 

 

Tuolla vanhassa ketjussa ”Racing” kyseli että sopiiko kuplan pata suoraan kiinni tuohon ikh:n pukkiin. Juu, kyllä kolmella pultilla silloin kikkailin koneen kiinni. Nyt vuosien varrella on tullut lyhennettyä nuo ylemmät neliöputket, että saa sitten kaikilla neljällä pultilla koneen kiinni.

Link to comment
24 minutes ago, metake said:

 

Kuten WP jo totesi niin ei sovi, jos on vakio konehuone. Pakoputki saattaa myös ahdistaa ottamalla takahelmaan kiinni...

 

Vakio kone huone on.. Otan suosiolla pois enkä yritäkään. On vaan niin pirun ahdasta kiristellä kaasarit  konehuoneeseen päin...

Link to comment
21 minutes ago, BUG63 said:

 

Vakio kone huone on.. Otan suosiolla pois enkä yritäkään. On vaan niin pirun ahdasta kiristellä kaasarit  konehuoneeseen päin...

 

Joe ei vielä ole, ni hommaat tämmöset: http://aircooled.fi/tuote/703/pakosarjan-imusarjan-mutterit-erittain-kapeat-kuusiokolokiinnitys-cb

helpottaa tiemmä noiden tuplien+vakion konehuoneen kanssa toimimista. Omiani en ole vielä päässyt kokeileen. 

Link to comment

 

Materiaalin laadussa oli selvä ero, CB:n olka-akselista irtosi jyrsiessä rehellistä lastua kun kun halpiksesta irtosi lähinnä tuhkaa muistuttavaa jauhoa...

Jarrusatulan sovittimeen piti liimata pieni korotus toisen pultinreiän kohdalle.

IMG_20180420_211320.jpg

Link to comment
3 minutes ago, wp said:

 

Materiaalin laadussa oli selvä ero, CB:n olka-akselista irtosi jyrsiessä rehellistä lastua kun kun halpiksesta irtosi lähinnä tuhkaa muistuttavaa jauhoa...

Jarrusatulan sovittimeen piti liimata pieni korotus toisen pultinreiän kohdalle.

IMG_20180420_211320.jpg

Valuteräs vs. Valurauta, saattaa jauhosen kipinäkin olla melko punanen verrattuna toiseen. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...