Jump to content

Kavoiden valinnan vaikeus..


Valinnan vaikeus.. jotkut tarvii Valaaseen..  

21 members have voted

  1. 1. Mitkä

    • Puhelimet
      11
    • Deet
      5
    • Fukit
      5


Recommended Posts

8 minutes ago, GT78 said:

Puhelimet. Deet o liika modernit ja Fuchsit kuuluu juniksee. Ugh. 

Joo kyllä KeisariKunnassa on jo Saksan maalle oltu yhteyksissä tänään josko ne sais 2*4.5  et 2*kutoset sydämmilla Fukit toimitettua.. jo äännestyksen aikana alkoi oma mieli tajuta mitkä ne pitää olla. Replyä oottaa..  Mä oon vanhan liiton mies... 

Edited by Urbantoy
Link to comment
1 hour ago, JariG_ said:

nuo alimman kuvan peltivanteet on komeimmat

 

No ku ne ei nyt ole peltivanteet.. possun varavanne, pikkusen hintavia, kaks olen saanut kerättyä.. pari vielä puuttuu.. etsinnässä.. mutta en mä kultaharkkoja ole ostamassa vaikka joku niin luulee maualimalla.. katellaan josko järkihintaan sain, epäilen.. nuo o muuten tehty turskalandiassa

SCChen matkalla turussa rengasseppä ähräsi turussa yli tunnin että se mikä lie popupvararengas saatii vanteelta vidduun, oli pakko panna 145nen että ei jää matka keske ku sekin tuli kokeiltua.

  • Like 1
Link to comment
10 hours ago, GT78 said:

Jokainen tekee makunsa mukaan. Mut tuota noin fuksien laittaminen pallikseen on sama ku laittais peltivanteet uuteen Ferrariin. 

 

Joo näistähän makuasioista on hankala kinastella, toinen tkkää äitistä ja toinen tyttärestä.. kukin maun mukaan.. 

Mutta en ole kyllä vielä Verraria nähnyt peltivanteilla, siis en ole jaksanu kaivella niin vanhoja malleja esille.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
11 hours ago, Urbantoy said:

 

Joo näistähän makuasioista on hankala kinastella, toinen tkkää äitistä ja toinen tyttärestä.. kukin maun mukaan.. 

Mutta en ole kyllä vielä Verraria nähnyt peltivanteilla, siis en ole jaksanu kaivella niin vanhoja malleja esille.. 

this-is-the-ferrari-488-gtb-imagined-as-

Link to comment
On 10/6/2019 at 12:08 AM, Urbantoy said:

 

No ku ne ei nyt ole peltivanteet.. possun varavanne, pikkusen hintavia, kaks olen saanut kerättyä.. pari vielä puuttuu.. etsinnässä.. mutta en mä kultaharkkoja ole ostamassa vaikka joku niin luulee maualimalla.. katellaan josko järkihintaan sain, epäilen.. nuo o muuten tehty turskalandiassa

SCChen matkalla turussa rengasseppä ähräsi turussa yli tunnin että se mikä lie popupvararengas saatii vanteelta vidduun, oli pakko panna 145nen että ei jää matka keske ku sekin tuli kokeiltua.

Mulla on noita viisi kappaletta, eli periaatteessa yksi ylimääräinen, kun vararengas ei mahdu mun Kuplaan mukaan.

Ei ole kultaa, kun on niin kovin kevyt, mutta mulle ison rahan olen siitäkin maksanut. Voidaan keskustella vaikka viestillä, jos on kiinnostusta. Voi vaihtuakin johonkin?

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...