Jump to content

Bug in Finn 2020


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Just now, ARTO said:

Veikkaisin loppukesästä joustavan ilman rajoitteita pallit paljaana ja tölkit kädessä pitkin pusikoita ja hoilataan Pelle Miljoonan moottoritietä kuumana, tai jotenkin näin.

Eikö sun Arto pitäny vetäytyä jo takaviistoon.. turhaa ressaat pallit paljaana hoilaamista vai kiinnostaako silti päästä elosteleen ihmisten ilmoille sieltä CrossLakeCitystä

Link to comment
  • 1 month later...

Toistan itseäni (emännän mukaan jatkuvasti) ja kysyisin, että onko tuosta kyselemästäni pienoismallikisasta mitään uutta? Tuo venakopparacekin kuulostais hauskalta, vois olla helpompi jopa toteuttaa. Kun on vuosien varrella tullut noita pienoismallikisoja seurattua ja aina jokin tuotos näyttää toisen silmään hyvältä ja toisen silmään kuralta. Tuossa venttiilikoppakisassa ei jäisi epäselvyyttä voittajasta, kun ei arvostella ulkonäköä vaan sitä, kuka on eka eli nopein. Mun mielestä toteuttamisen arvoinen homma. Aikuisten ja lasten, alle 15v, sarjat erikseen.

Link to comment
15 hours ago, panzza said:

Toistan itseäni (emännän mukaan jatkuvasti) ja kysyisin, että onko tuosta kyselemästäni pienoismallikisasta mitään uutta? Tuo venakopparacekin kuulostais hauskalta, vois olla helpompi jopa toteuttaa. Kun on vuosien varrella tullut noita pienoismallikisoja seurattua ja aina jokin tuotos näyttää toisen silmään hyvältä ja toisen silmään kuralta. Tuossa venttiilikoppakisassa ei jäisi epäselvyyttä voittajasta, kun ei arvostella ulkonäköä vaan sitä, kuka on eka eli nopein. Mun mielestä toteuttamisen arvoinen homma. Aikuisten ja lasten, alle 15v, sarjat erikseen.

Valitettavasti pienoismalli kilpailu jää tältä vuodelta väliin. Ventiilikoppa kisa tullaan järjestämään ja tästä tulee ohjeistus aivan lähiaikoina.

Link to comment
  • 4 weeks later...
38 minutes ago, MU said:

Ei mulla mitään asiaa ollut, kunhan muistuttelen että nämäkin kekkerit vissiin huomenna starttaa.Vaikka täällä on hiljaista niin toivottavasti Sappeessa on porukkaa.

Kyllä siellä tuttuja on jo leiriytynyt, Itse pääsen lähtemään täältä länsrannikolta huomenaamulla kun otin töistä vapaapäivän 😎

Link to comment

Lähtö Kenpeleen Keisarikunnasta, kuva siitä.. matka mäni mukavasti.. loppuhuipennukseksi laturin hihna poikki mukavassa ylämäesdä 200m ennen.aluetta.. Keisarin vaunua hinaten tyylikkästi tyylinmukaisesti kuten keisarin kuuluakin saapua paikalle..

Nyt kylmää tinasotilasta kehiin.. 

IMG_20200813_150712.thumb.jpg.e71d664346cdc7961de8977b495e88ac.jpg

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...