Jump to content

Osien osto ameriikasta


Recommended Posts

Olen etsinyt tovin palliksen etuistuimia ja ei niitä yllättäen mahdottoman paljoa ole kotimaassa tarjolla. Erikoista sinänsä..

Selailin tuossa thesambaa ja siellä olisi useammatkin etuistuimet myynnissä mutta kaikki ns yksityisillä ympäri Amerikkaa.

 

Onko kokemusta kellään isompien osien ostosta jenkkilästä suoraan yksityiseltä?

Hyvät neuvot ovat tarpeen kun itsellä ei sitten minkäänlaista kokemusta osien ostosta sieltä päin maailmaa.

 

Tai jos olisi tiedossa joku vaikka yritys tai jopa yksityinen joka voisi paikan päällä käydä tutkailemassa tuotteen ja jeesata tuotteen rahtaamisessa synkkään pohjolaan. Tämäkin auttaisi.

 

Tietysti jos jollain Euroopan maaperällä tuttuja jota kautta voisi tiedustella niin sekin kai voisi johtaa istuimien löytymiseen.

 

Kaikki neuvot kelpaa. Hyvät ja huonot..

 

Link to comment

Tuota tullut käytettyä sekä autojen että osien kanssa.. https://finn-us.com/

Homma toiminut hienosti, ei valituksen sanaa..  

 

Ostaessa olen sopinut osien toimituksen kyseisen putiikin osoitteeseen, helpommin myyjät sinne toimittavat isommat rojut kuin suoraan itse laittavat matkaan ison veden taakse.

Yhteyttä sinne niin oastavat kyllä miten toimia.. Sitten tietty myyjän kanssa on oma sopiminen myös, muta tuskin ongelmallista jos kulut hoitaa..

Edited by Urbantoy
Link to comment

Kiitos vihjeistä. Tämän firman sivuilla kerkisin jossain välissä poikkeamaan kun asiaa pöyhin.

 

Löysin molemmat etuistuimet Saksasta sillä pienellä miinuksella ettei suostu lähettämään vaan ainoastaan nouto. Tarvitsee tätä vaihtoehtoakin miettiä miten järjestyisi..

 

Ei ole helppoa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...