Jump to content

Pesuainetta - mistä?


Recommended Posts

Osien pesualtaaseen tarttis pesuainetta. Kuulemma Neste Nessol d60e (vanhalta nimeltään) LIAV 230E olis hyvä 20l kannussa mutta mistä sitä saisi? Oon kierrellyt useammalla Nesteen asemalla mutta kaikissa myydään vain kahvia ja pullaa 😞 Onko kellään näköhavaintoa ko. litkusta pääkaupunkiseudulla? Joskus sitä ainakin sai ihan huoltamoltakin...

Link to comment

Ennen oli sellaista kun Kovair tms. Oli hyvä aine! Ruiskulla tai pensselillä ja sen jälkeen ruiskutti kuumaa vettä niin puhdasta tuli. Tuoksu oli samanmoinen kuin autopesuloiden liuvotin aine. 

Mahtaako olla samankaltaista ja saako sitä mistä?

Link to comment

Olen löytänyt hyvän osien pesuaineen mun ultraäänipesuriin, tekee nätin pinnan myäs alumiiniosille. Mulla on ultran min. vesimäärä n. 40 litraa ja siihen kun laittaa pari kaffekupillista ko. ainetta niin puhdistuu lohkot , männät ja kannet karstasta. Paras mitä olen piiitkän etsinnän jälkeen löytänyt. Olen ostanut paikallisesta fixus liikkeestä, muistaakseni tulee Koivuselta.  ohessa linkkin aineeseen , en ole kyllä tuolta sitä ostanut...

https://www.virtasenkauppa.fi/osienpesuneste-3-l-32957

 

Edited by Matti-Pekka
Link to comment
1 hour ago, MAH said:

Ennen oli sellaista kun Kovair tms. Oli hyvä aine! Ruiskulla tai pensselillä ja sen jälkeen ruiskutti kuumaa vettä niin puhdasta tuli. Tuoksu oli samanmoinen kuin autopesuloiden liuvotin aine. 

Mahtaako olla samankaltaista ja saako sitä mistä?

 

Taitaa aine olla nimeltään Covar. Sellainen aine ettei kannata ilman hanskoja käsitellä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...