Jump to content

T2 1970


Recommended Posts

1 hour ago, stamp said:

Onko sellainen pakko käyttää, voiko jättää pois kokonaan noita saastejuttuja. 

Ei minun tietääkseni noita ole ollut eurooppaan myydyissä autoissa eikä kai uudemmissa usa-malleissakaan, joten ilmankin toimii. Näin vanhoista autoista ei mitata päästöjä katsastuksessa. Joten siitäkään ei tule ongelmaa.

Link to comment
3 hours ago, x-pj said:

Ei minun tietääkseni noita ole ollut eurooppaan myydyissä autoissa eikä kai uudemmissa usa-malleissakaan, joten ilmankin toimii. Näin vanhoista autoista ei mitata päästöjä katsastuksessa. Joten siitäkään ei tule ongelmaa.

 

Pj on oikeessa, ei ole järkevät ison veden tällä puolella nähneet tuolle mitään järkee, mutta kuningas amerikan aivottomat taitavat vieläkin käyttää sitä ku Losissa aikanaan mentiin näihin päästöihin.. Ihan varma tuosta en oo mutta kyllä ne sambassa aina välillä itkee ku ei päästöistä pääse läpi.. ompa ihme -70luvun laitoksella vanhalla tekniikalla

 

Eikö tuosta pääse eroon ku kattoo vaan mitä purkaa.. Ainut varmaan oleellinen on miten tulppaa tankilta tulevat höyryt.. muut letkuthan menee, toinen lektikuuppaan, toinen öljypaukalo putsariin, näin muistista mihin en kyllä luottas yhtään.. Ei siin pömpelissä kovin kummosia liitoksia ole ku jumpattu tuon putsarin kaa akun vaihdossa, pensapumpun kaa jne.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
4 hours ago, Urbantoy said:

Eikö tuosta pääse eroon ku kattoo vaan mitä purkaa.. Ainut varmaan oleellinen on miten tulppaa tankilta tulevat höyryt..

Muistaakseni, mun myöhäsessä pallossa tankin höyryt menee ilmanputsariin eli imetään moottoriin sillon kun kone käynnissä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...