Jump to content

VW-Weekend #9


Recommended Posts

1 minute ago, Urbantoy said:

Eikö yli viiden sadan pöljän tapaamiset pitäs peruuttaa..

Näillä tiedoilla saa kesäkuussa pitää, tosin voidaan sekin vielä kieltää. Eiköhän ne tuskat ole jo kärsitty siihen mennessä. 

Link to comment
Just now, JMM1 said:

Älä vaan tuu tänne etelään .pysy siel mis kärpät liikkuu

Kyllä senkin joudut vielä näkemään että tuun.. tuu maistaan sitten ribsejä ujo poika kaenuusta tarjoo, ei parempia pikku kummassa löydy

Edited by Urbantoy
Link to comment
Just now, Urbantoy said:

Kyllä senkin joudut vielä näkemään että tuun.. tuu maistaan sitten risejä ujo poika kaenuusta tarjoo, ei parempia pikku kummassa löydy

Minä vuonna tämä tapahtuu.olen portila odottamassa sinua

Link to comment
33 minutes ago, Urbantoy said:

tänä vuonna ei ainakaan, DWLään suuntaa tämä toope ku taitaa olla sama vkl, ja se on ihan parasta ujolle poijalle.. ens vuos suunnataan EBI/HO eli oisko sitten 2022, pitääkö jo nyt luvata

Höh

Link to comment
8 hours ago, Urbantoy said:

tänä vuonna ei ainakaan, DWLään suuntaa tämä toope ku taitaa olla sama vkl, ja se on ihan parasta ujolle poijalle.. ens vuos suunnataan EBI/HO eli oisko sitten 2022, pitääkö jo nyt luvata

Dwl 6.6 lauantai.

Sinne kyllä ehdottomasti.

 

Link to comment

Valtioneuvoston ja THL:n  ohjeissa ei vielä ainakaan kielletä matkailua lähiavaruuteen joten siksi päätimmekin kaukokatseisesti järjestää WV-Weekend #9 tapahtuman kuussa.

Perillä näyttää olevan jo FVWA:n kuumoduli ja yksi kupla, junis on selvästikin matkalla tapahtumaan.

 

Eli seuraamme toki viranomaisten ohjeistusta kaikkien tapahtumiemme osalta ja teemme niiden pohjalta ratkaisut ennen tapahtumia ja tiedotamme päätöksistä

samoilla palstoilla kuin olemme tapahtumistakin tiedottaneet.

Link to comment
  • 1 month later...

Siis yli 500 hlön "suurtapahtumathan" on kielletty, mutta eikös tuossa saata jäädä osallistuja määrä alle 500 -> luvallista järjestää, eikös?

Tai sitten portit kiinni kun osallistuja määrä on täynnä.

Link to comment
15 minutes ago, 1200 said:

Siis yli 500 hlön "suurtapahtumathan" on kielletty, mutta eikös tuossa saata jäädä osallistuja määrä alle 500 -> luvallista järjestää, eikös?

Tai sitten portit kiinni kun osallistuja määrä on täynnä.

 

Mites ne kymmenen hengen kokoontumiset.. pitää olla aika iso alue ku porukka huutelelee toisillee sieltä sun täältä.. 

Onko pakko järjestää.. Muuallakin mualimaan on otettu järki käteen.. Tuskin VW Weekend on niin jotain ainutlaatuista että kannattaa riskeerata.. Siellä suunnalla on kummiskin tällä hetkellä eniten edelleen sairastuneita, 3 neljästä uusista tapauksista.. mutta jokainenhan priorisoi mikä on tärkeää.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
56 minutes ago, Urbantoy said:

 

Mites ne kymmenen hengen kokoontumiset.. pitää olla aika iso alue ku porukka huutelelee toisillee sieltä sun täältä.. 

Onko pakko järjestää.. Muuallakin mualimaan on otettu järki käteen.. Tuskin VW Weekend on niin jotain ainutlaatuista että kannattaa riskeerata.. Siellä suunnalla on kummiskin tällä hetkellä eniten edelleen sairastuneita, 3 neljästä uusista tapauksista.. mutta jokainenhan priorisoi mikä on tärkeää.. 

Niin, mikä itse asiassa on kokoontuminen ja mikä tapahtuma?

Eikä tuollaisessa VW-weekend tyylisessä ulkoilma tapahtumassa tarvi olla kylki kyljessä. Tavallinen ruokakaupassa käyminen on isompi riski vallitsevassa tilanteessa.

Jokainen priorisoi itse, ja mikään pakkohan sinne ei ole tulla.

Itse menen kyllä jos se pidetään...

Link to comment
Just now, 1200 said:

Niin, mikä itse asiassa on kokoontuminen ja mikä tapahtuma?

Eikä tuollaisessa VW-weekend tyylisessä ulkoilma tapahtumassa tarvi olla kylki kyljessä. Tavallinen ruokakaupassa käyminen on isompi riski vallitsevassa tilanteessa.

Jokainen priorisoi itse, ja mikään pakkohan sinne ei ole tulla.

Itse menen kyllä jos se pidetään...

 

Ei muutakuin sinne vaan.. ei se mulle kuulu, jokainen päättä itse omista menemisistä.. Mulle se sopii vallan hyvin että jokainen menee joka sinne haluaa, en puutu siihen

Mutta itse jätän sen väliin vaikka alunperin olin laittanu kalenteriin

Edited by Urbantoy
Link to comment
19 hours ago, 1200 said:

Siis yli 500 hlön "suurtapahtumathan" on kielletty, mutta eikös tuossa saata jäädä osallistuja määrä alle 500 -> luvallista järjestää, eikös?

Tai sitten portit kiinni kun osallistuja määrä on täynnä.

 

50 vai 499, kuka näitä laskee, ja lukemisen ymmärtäminen.

 

Quote

Hallitus: Kokoontumisrajoitusten raja nostetaan nykyisestä 10 henkilöstä 50 henkilöön kesäkuun alussa. 50 hengen kokoontumisrajoitusta sovelletaan myös kulttuuri- ja harrastustilaisuuksissa ja uskonnollisissa tilanteissa. Turvallisuus varmistetaan asiakasmäärien, turvaetäisyyksien ja hygieniaohjeiden kautta.

 

  • Like 1
Link to comment
3 hours ago, -tipi- said:

 

50 vai 499, kuka näitä laskee, ja lukemisen ymmärtäminen.

 

 

Hyvä, että on olemassa kanava jota kautta saa näppärästi luettua yhteenvedon Rakkaan Hallituksemme Ukaasheista aihetta koskien.

Edited by 1200
Link to comment

Kesäkuuhun on vielä aikaa. Viime viikolla peruimme toukokuun lopulta VW Kevät Classicco tapahtumamme ja kuukausitapaamisen.

Alla sama teksti, jonka julkaisimme jo 16.3

 

Seuraamme toki viranomaisten ohjeistusta kaikkien tapahtumiemme osalta ja teemme niiden pohjalta ratkaisut ennen tapahtumia ja tiedotamme päätöksistä

samoilla palstoilla kuin olemme tapahtumistakin tiedottaneet.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tiedustelimme aluehallintoviraston kantaa vw-weekend #9 tapahtuman pitämiseen. He vastasivat, että toukokuun aikana aluehallintovirastoilta tulee tarkemmat määräykset kesän tapahtumiin ja näiden ohjeiden puitteissa kukin tapahtumajärjestäjä voi sitten päättää tapahtumastaan.

Edited by MESIKÄMMEN
  • Like 1
Link to comment

Eihän nää asiat  mulle kuulu, muuten kun oon ite riskiryhmää (tainnut olla koko elämäni..) mutta viikonloppuna mopo reissuilla otettuja kuvia  ..karanteeniako

"

tänään käytiin pojan (miniä mulla vwk:n vaunussa) kaa pilpalan lättähattu kahvilassa ja vielä siitä räyskälän airport kafeessa jädellä. Oli paljon mopoja liikenteessä, lättiksen parkkiksella ei kaikki mahtuneet kahteen kuvaan.. "

 

lättis 1.JPG

lättis2.JPG

Link to comment

VW-Weekend #9 tapahtuma järjestetään 12-14.6.

Tapahtuma toteutetaan AVI:n ja THL:n 19.5 antaman ohjeistuksen mukaisesti.
Tulevana viikonloppuna suunnittelemme tapahtuman ohjelman, aikataulun ja ohjeistuksen tapahtumaan osallistuville viranomaisten ohjeiden mukaan ja uusi tapahtumaohjelma julkaistaan sunnuntaina 31.5

Tervetuloa koronakesän ensimmäiseen vw-tapahtumaan vwolkkariväki.

  • Like 3
Link to comment

VW-Weekend #9 ohjeistusta tapahtumaan osallistuville.
Koronaepidemian vuoksi viranomaisohjeistus rajoittaa tapahtumia ja niiden ohjelmaa.

TERVETULOA TERVEENÄ !

Ethän tule tapahtumaan jos olet sairastunut tai sinulla on sairastumiseen viittaavia oireita.
THL suosittaa myös riskiryhmiin kuuluvia välttämään julkisia tilaisuuksia epidemian aikana.

Tapahtumassa noudatetaan THL:n suositusta lähikontaktien välttämisestä, eli pidetään 1-2 m:n turvavälejä.
Jonotustilanteissa, esim. infopiste, letunpaistopiste, aamiainen jne. muistetaan myös turvavälit jonoissa.

Noudatamme tapahtumassa hyvää käsi- ja yskimishygieniaa.
Classicit ja Hovimäki Camping ovat varanneet tapahtumaan osallistujia varten eri pisteisiin käsidesejä ja käsipyyhkeitä.
Hovimäki Camping siivoaa tehostetusti saniteettitiloja.

Tapahtumaan osallistujista kootaan nimi- ja puhelinnumerotiedot autokunnittain. Mikäli sairastut tapahtuman jälkeen on sinulla velvollisuus ilmoittaa siitä tapahtumajärjestäjälle. Tieto sairastumisesta välitetään terveysviranomaisille, jotka päättävät tietojen perusteella mahdollisista karanteenitoimista.
Tapahtumassa kerätyt tiedot osallistujista poistetaan kahden viikon kuluttua tapahtumasta.

Infopisteellä, jossa tapahtuvat kaikki muut tapahtumamaksut paitsi mökkien vuokraus, on maksupääte. Toivomme ensisijaisesti korttimaksamista.
Infopisteellä jaamme myös jokaiselle autokunnalle päivitetyt ohjeet tapahtumaan tultaessa.

Tapahtumaohjelma on muutettu THL:n ohjeistuksen mukaiseksi ja riskialttiista ohjelmasta on tänä vuonna luovuttu. Viranomaisohjeistus voi vielä muuttua ennen tapahtumaa ja vastaavasti päivitämme ohjeistusta ja ohjelmaan tämän mukaan.

Koronaepidemiasta johtuvista rajoituksista huolimatta vietetään mukava ja rento volkkariviikonloppu.

Tervetuloa Tervweenä VW-Weekendiin volkkariväki.

Edited by MESIKÄMMEN
Link to comment
20 minutes ago, Etelän Hetelmä said:

Hyvältä näyttää. Tulossa ollaan - ekaa kertaa Oulusta.

 

Juhannussaunaa ei sitten meillä pidetä.. Keisari asettaa teidät karanteeniin.. mutta kyllä tuo eilinenkin saunominenkin kävi sun kanssa voimille 😉 

Link to comment

Hovimäen kanssa on sovittu leiriytymismaksut, jotka ovat samat kuin viime vuonna.

 

Vuoden 2020 leiriytymishinnasto

Maksut entiseen tapaan infoteltalla paitsi mökkivuokraukset suoraan Hovimäki Camping
To-Su 45€+5€/hlö
Pe-Su 40€+5€/hlö
La-Su 25€+5€/hlö
Maksut sisältävät valovirran leiriytyjille.

Henkilömaksua ei peritä alle 15-vuotiailta
Päiväkävijät ilmaiseksi!

Aamupalan hinta ei ole vielä varmistunut koronamääräysten vuoksi. Se on kuitenkin joko, sama kuin viime vuonna ( 7€ )

tai mahdollisesti edullisempi.

Portilla toivomme korttimaksamista, mutta käteismaksu käy myös!

Link to comment
Järjestelyt alkavat olla valmiit vaikka aikaa kaikkien asioiden hoitamiseen jäikin normaalia vähemmän. Tapahtumatarrat on painettu, palkinnot valmistettu, liput, laput ja lomakkeet tehty ja pussitettu, ostokset hankittu, arpajaispalkintoja kerätty valtaisa määrä ja monta muutakin asiaa hoidettu.
 
Myös aurinkoinen kesäsää muistettiin laittaa tilaukseen.
 
Tervwetuloa terveenä.

Screenshot_2020-06-09 Viikon sää Somero 9 päivän sääennuste Iltalehti.png

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...