Jump to content

Sinisillä värimerkinnöillä olevat venttiilinjouset


Recommended Posts

Pitäskö Pepe miettiä Maasturin hyllytystä ja muuttaa rahaa vastaan sen tunnarit tonne firma puolelle.. saa sitten siellä pöljäillä niin paljon ku haluaa.. silloin ainakin kaikki näkis minkälaisen firman kanssa tekee mahdollisesti kauppaa tai marssia jonkun muun firman puoleen.. Ja rajata tunnarit vaan sinne yritysosioon.. 

  • Like 2
Link to comment
3 hours ago, Urbantoy said:

Kuinkahan pitkää jaksat jatkaa tätä sun makkinointikamppanjaa.. ei se susta tee mitää pyhimystä vaikka kuinka koitat selitellä asioita,.. Eiköhän kaikkki tiedä että sulla ei nettikeskusteluissa kasetti kestä.. taitaa koronarotta vielä lisää lisätä ahdistusta kopassa

Sun kannatus taitaa olla aika vähäistä tällä hetkellä.. Sais poistaa tunnarit sen 10 kerrankin tunnarit siihen asti ku osaa ruveta käyttäytyyn..

 

 

Kannatus? Onko kyseisessä pöljäilyssä lopulta kyse siitä ketä tällä foorumilla kannatetaan ja ketä ei? Jonkinlainen roolileikki eikä lainkaan kyse auton osista?

  • Like 1
Link to comment
21 minutes ago, Paksu-Tolppa said:

Kannatus? Onko kyseisessä pöljäilyssä lopulta kyse siitä ketä tällä foorumilla kannatetaan ja ketä ei? Jonkinlainen roolileikki eikä lainkaan kyse auton osista?

No jokainen siitä voi miettiä mitä ihan ittekseen.. En mulla ainakaan tulis mieleen uhkailla täällä ketään.. On tallessa ihan yyveenä kyseisen sankarnin uhkailut.. Mutta jos kasetti ei kestä nii helppo ruveta uhkaileen mikä ei ole oikein tervettä.. 

Edited by Urbantoy
kirjotusvirheet korjattu
Link to comment
27 minutes ago, Paksu-Tolppa said:

Kannatus? Onko kyseisessä pöljäilyssä lopulta kyse siitä ketä tällä foorumilla kannatetaan ja ketä ei? Jonkinlainen roolileikki eikä lainkaan kyse auton osista?

Vai sääntöjen noudattamisesta?! Yritykset maksaa yritystunnuksista, liekö reilua maksavia kohtaan kun yksi markkinoi omia tuotteitaan ilman yritystunnuksia... 

  • Like 1
Link to comment
10 hours ago, Urbantoy said:

 

Jaa markkinointikamppanja jatkuu.. No jos olet jo ihan dementoitunut ja sitä myötä et muista mitään niin tuolta voit lukea omat tarinointisi uhkailujen kera:

 

Niin tämän Maasturin kommentin tuolta fb-ryhmästä poisti fb koska se sisälsi vihapuhetta ja epäasiallista sisältöä. Että kuka mellastaa ja missä? Olisiko nyt se hetki että Maasturi kävelee peilin eteen ja miettii tekemisiään oli jouset sitten minkä värisiä vaan.

  • Like 3
Link to comment
Just now, Lasse said:

Niin tämän Maasturin kommentin tuolta fb-ryhmästä poisti fb koska se sisälsi vihapuhetta ja epäasiallista sisältöä. Että kuka mellastaa ja missä? Olisiko nyt se hetki että Maasturi kävelee peilin eteen ja miettii tekemisiään oli jouset sitten minkä värisiä vaan.

 

Lasse taitaa tuo sun toive olla toiveajattelua.. 

Link to comment
26 minutes ago, Urbantoy said:

No jokainen siitä voi miettiä mitä ihan ittekseen.. En mulla ainakaan tulis mieleen uhkailla täällä ketään.. On tallessa ihan yyveenä kyseisen sankarnin uhkailut.. Mutta jos kasetti ei kestä nii helppo ruveta uhkaileen mikä ei ole oikein tervettä.. 

 

Ei ole tervettä uhkailu. Mutta siinä mielessä on sympatiaa Maasturia kohtaan, että kyse on kuitenkin henkilön elinkeinosta ja niin edelleen. Liikevaihto ko. firmassa on pienehkö ja minusta on hieno asia että joku jaksaa firmaa pyörittää ihan itsensä ja mahdollisen perheensä elättääkseen, ja niillä välinein mitkä itse katsoo riittäviksi. Välineillä en tietenkään en tarkoita uhkailua tai mahdollisia lukuisia keksittyjä nimimerkkejä. Jos nuo siniset jouset ovat vielä omaa suunnittelua kuten on väitetty, niin siinä on varmaan aika herkkä paikka joka nostaa asian ihan henkilökohtaisen tasolle asti ja asia roolittuu.

 

Paljoakaan kokemusta Maasturin firmasta ei minulla oikeastaan ole, yhden puhallinkotelon olen siellä joskus ostanut ja oli ihan ok kampe. Yhdestä toisesta VW-firmasta taas on tullut postissa ihan mitä sattuu, siihen malliin että en enää viitsinyt reklamoida vaan lopetin aikoinaan ostamisen sieltä kokonaan. Kaksi muuta VW-firmaa taas ovat hoitaneet tonttinsa oikein hyvin. Jokainen voi itsekseen miettiä mistä firmoista on kyse, mutta eipä tuosta toisesta firmasta ole huudeltu vaikka useammalla on samoja kokemuksia. Toiset ihmiset ovat myös herkempiä sen suhteen minkä kokevat olevan väärin, ja sellainen syö pitemmän päälle miestä ihan varmasti.

 

Myös pilat menevät joskus liian pitkälle, muistan kun peruskoulussa kaksi tyttöä keksi alkaa lähettelemään tekaistuja rakkauskirjeitä kolmannen tytön isälle. Siinä oli kuulemma avioero lähellä, pahaa oloa tilanne synnytti silminnähden... Tulipa syvällinen kommentti.

  • Like 1
Link to comment

No jos on henkilön elinkeinosta kyse niin pitäs kyllä pikkusen perehtyä omiin markkinointitapoihin tai yleensä tapoihin.. mites se meni, negatiivinen palaute menee seitsemälle, positiivinen suurin piirtein sille yhdelle.. tai jotain sinnepäin.. saa siinä sitten miettiä miks on pienehköä.. kautta vuosien räksytetty kilpaileville firmoille ja yksityishenkilöille.. oisko sillä vaikutusta ehkä siihen pienehköön.. taas voi sanoa että niin se metsä vastaa ku sinne huutaa

Link to comment
56 minutes ago, Janne Välilä said:

Vai sääntöjen noudattamisesta?! Yritykset maksaa yritystunnuksista, liekö reilua maksavia kohtaan kun yksi markkinoi omia tuotteitaan ilman yritystunnuksia... 

Onhan siinä kyse sääntöjenkin noudattamisesta, mutta tämä asia on saanut sellaiset mittasuhteet ja mennyt niin ihon alle että tekee pahaa katsoa...

Link to comment
22 hours ago, Maasturi said:

Asiakkaita kohtaan kuten pitääkin mutta valehtelijoita ja perusteettomia mustamaalaajia kohtaan on erilaiset toimet jotta he oppisivat käyttäytymään ihmisiksi. Ethän sinä Tuomokaan kehuisi sitä ihmistä joka hakkaisi lastasi ilman syytä...vai ?

Lapsen hakkaaminen vertauksena yritys toiminnan mustamaalaamista kohtaan ihan toimiva, hyvä Maasturi?! Hämmentävää kun aina puhelimessa aina ystävällistä palvelua ja sitten netissä ollaan näin. Tosin enhän minä ole varma onko siellä nimimerkin takana tosissaan osakauppias KK?

Link to comment

En ole huomannut Tässä kirjoitus ketjussa että olisin mainostanut mitään. Urbantoy Petri Väätäinen, ja Janne Välilä  ovat tainneet keksiä itse jutun. Kun lukee aloituskirjoitus niin siitä selviää mitä kysytään. Silti 95 prosenttia kirjoituksista on kaikkea muuta kuin aiheeseen liittyvää. Tuo n.10 henkilön  häirikkö porukka on jo monta vuotta häiriköinyt kaikkia kirjoituksiani, monelle ei ole oikein selvinnyt miksi sitä on tapahtunut. Taas alettiin itkemään että minun pitäisi kirjoittaa maksulliselle yrityssivustolle....no sitä yritin kymmeniä kertoja aiemmin mutta sain vastauksen että en pääse sinne isolla rahasummallakaan. Ne sinisillä merkeillä olevat v.jouset ovat olleet minun suunnittelemia ja valmistaja lähetti 200 mallijousen mukana tarkastuslistan kun niistä oli valittu sattumanvaraisesti muutama mitattavaksi, siinä pöytäkirjassa oli 24 tarkastuskohtaa , tavoitearvot ja tarkastuksissa toteutuneet arvot......Yksi asiakas osti vuosi sitten 2 sarjaa ko. jousia ja ilmoitti seuraavalla viikolla että jousien " ponnevoima " on 20 kg. huonompi kuin aikaisemmissa. Totesin siihen ettei se voi pitää paikkaansa, sen jälkeen hän alkoi tutkimaan asiaa tarkemmin, ja totesi että hänen jousipainemittari oli viallinen. Ihmisillä ( näillä häiriköillä) on ilmeisesti pahoja ongelmia Perhesuhteet, alkoholi, työ tai työttömyys ongelmia kun käyttäytyvät kuten muutamat tässä kirjoitus ketjussa on nähty. He ovat huomanneet että hankalaa oloaan voi purkaa minua kohtaan koska en hermostu heidän häirikkokirjoituksista vaan olen jonkinlaisena hoitajana heidän ongelmistaan. Ps. Jos tänne pitäisi kuten olen ehdottanut kirjoittaa omalla nimellään niin olisi kiinnostavaa nähdä minkä nimen Nimimerkki Aatos Happonen laittaisi ????

Link to comment
19 minutes ago, GT78 said:

Ihan vain Juhalle selvennykseksi; tästä ketjusta en puhunut vaan yleisellä tasolla. 

 

Keskity siihen bisnekseen enempi ja kinaamiseen vähempi.

 

Hyvää kevään jatkoa sulle ja jousille 🙂

Kiitos kommentista, bisnes on pyörinyt yllättävän hyvin, tämä häiriköiden kommentteihin vastailu käy ns. vastapainona työnteolle,  joka päivä on tullut uusia asiakkaita kun olen mainostanut tätäkin kirjoitus ketjua muilla nettisivustoilla. He ovat ihmetelleet miten jaksan keskustella noiden häiriköiden kanssa? Onneksi Suomesta ja ulkomailtakin löytyy vielä ihmisiä jotka ymmärtävät hyvän asiakaspalvelun , rehellisyyden,luotettavuuden  perään. Sellaisia pitää kunnioittaa....ei valehtelijoita ja huijareita eikä myöskään häiriköitä.

Edited by Maasturi
Link to comment

Maasturi se vaan jaksaa, alkaako ottaa jo hermoon.. onneks oon pelannut tennistä niin aina jaksan palauttaa sulle toope pallon takas.. opettele edes säädylliset käytöstavat.. 

Mutta eihän se sulta onnistu jos joku reppanan sinisiä jousia vaan menee moittimaan.. Hyvin sulla markkinointikampanja jatkuu

Link to comment

Taas on muissa vika mutta ei tietenkään maagisten sinisten jousien suunnittelijassa.. mutta pallotellaan vaan.. taas metsä vastaa ku sinne huudetaan

Nämä Maasturin touhut on joka paikassa samaa eri palstoilla aina samanlaisia, herkkä hipiä herkässä ku joku sille sanoo vastaan.. Itkupotkuraivarit ku asia ei menkään niinkuin ite toivoo

Edited by Urbantoy
Link to comment
6 hours ago, Maasturi said:

Nyt ei ole kyse siitä etteikö saa kertoa negatiivisista asioista vaan siitä pitävätkö ne kirjoitukset paikkaansa, esim. tämä surullisen kuuluisa nimimerkki Aatos Happonen on levittänyt valheellisia tietoja ko:sta v.jousista . Samoin Janne Välilä, hänelle on selvitetty useaan kertaan että hänen väitöksensä eivät ole pitäneet paikkaansa ts. hän on valehdellut ja jäänyt kiinni valehtelusta.  Kun Pepe vertaa Verkkokauppa.comin toimitusjohtajaa niin tuskinpa hän painaisi "villaisella" sellaista väitöstä jos joku väittäisi kirjallisesti että hän,  toim.johtaja olisi käpelöinyt myymälässä ollutta naishenkilöä tai raiskannut työntekijänsä toimipaikallaan ?


Aiheeton väitös käpelöimisestä on kunnianloukkaus. Negatiivisen tuotearvion kirjoittaminen ei ole minkään rikoskuvauksen piirissä. Huono vertaus.

Janne Välilä kirjoitti tähän ketjuun täysin asiallisesti kokemuksiaan kyseisistä jousista johon palaute oli: "Sinun tapauksessa oli varmaankin erehdys". Sen jälkeen onkin menty sillä linjalla että kyseinen käyttäjä on erehtyjän lisäksi valehtelija. Minä en tunne Janne Välilää enkä pysty sanomaan kuinka asian laita oikeasti oli, etkä pysty Juha sinäkään kun et ollut sitä moottoria rakentamassa tai osia vaihtamassa. Määrittelet itse omassa päässäsi ne ihmiset joiden kirjoitukset eivät pidä paikkaansa ja koitat sillä perustella muille sen että "hei tämän juttuja ei nyt pidä uskoa koska tämä on niitä valehtelijoita. piste."

Minäkin toivon että sinisistä jousista tulee tänne ketjuun mahdollisimman todenperäisiä arvioita jotta muut voivat tehdä niiden perusteella ostopäätöksen. Voinko jotenkin olla sataprosenttisen varma että kaikki arviot ovat totta? En.

  • Like 4
Link to comment
On 4/22/2020 at 9:12 PM, Lasse said:

Niin tämän Maasturin kommentin tuolta fb-ryhmästä poisti fb koska se sisälsi vihapuhetta ja epäasiallista sisältöä. Että kuka mellastaa ja missä? Olisiko nyt se ominaisuudessahetki että Maasturi kävelee peilin eteen ja miettii tekemisiään oli jouset sitten minkä värisiä vaan.

 

Kyllä Lassen pitäisi tietää virkamiehen ominaisuudessa että Fb ei poista mitään itse vaan joku tämän palstan lukijoista on itkenyt sinne. Vaikka olisikin laittanut sinne " pelottelu kirjoituksen " niin se ei ole rikosoikeudellinen koska kyse on nimimerkkien välisistä asioista. Kemissä " asuvaa Aatos Happosta " ei ole olemassa joten olisi sama kun ilmoittaisin lyöväni Aku Ankkaa pikkusormella polveen. Se siitä.

Edited by Maasturi
Link to comment
On 4/20/2020 at 5:36 PM, Janne Välilä said:

Ei tähän uskalla vastata & kertoa omia kokemuksiaan.

Uhataan vielä venäläisillä... 

Kerran olen jo samaan kysymykseen vastannut & silloin haukuttiin katkeroituneeksi ex jm-kuljettajaksi (saavutus?!). Löytynee palstan arkistoista. 

Hyvää kevättä palstalaisille & pysykää erossa toisistanne!

 

Olen ainakin kaksi kertaa selostanut kirjallisesti että Janne Välilä valehteli minusta ja siitä yrityksestä joka toimitti hänelle VW varaosia... Oletinkin ettei sitä tarvitse tehdä vielä kolmatta kertaa....mutta näköjään pitäisi.

Link to comment
14 minutes ago, Maasturi said:

 

Kyllä Lassen pitäisi tietää virkamiehen ominaisuudessa että Fb ei poista mitään itse vaan joku tämän palstan lukijoista on itkenyt sinne. Vaikka olisikin laittanut sinne " pelottelu kirjoituksen " niin se ei ole rikosoikeudellinen koska kyse on nimimerkkien välisistä asioista. Kemissä " asuvaa Aatos Happosta " ei ole olemassa joten olisi sama kun ilmoittaisin lyöväni Aku Ankkaa pikkusormella polveen. Se siitä.

 

Eihän täällä kukaan muu oikeasti itke kuin sinä Maasturi.. Sinä ja sinun sinisiset ja heikkoitsetunto.. 

Koita nyt jo päästä niistä jousista yli vaikka hyppäämällä.. 

Link to comment



 
se ei ole rikosoikeudellinen koska kyse on nimimerkkien välisistä asioista


En ole juristi, mutta ihan yleisen oikeustajun ja loogisen päättelyn perusteella sanoisin, ettei mahda pitää paikkaansa. Nimimerkin takana on ihan oikea ihminen, ja uhkaus, jos sellainen esitetään, kohdistuu siihen henkilöön, joka kyseistä nimimerkkiä käyttää tai on käyttänyt. Aku Ankka ei ole nimimerkki vaan populaarikulttuurissa tunnettu hahmo, joka ei edusta ketään luonnollista henkilöä.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

  • Like 1
Link to comment
9 minutes ago, Maasturi said:

 

Olen ainakin kaksi kertaa selostanut kirjallisesti että Janne Välilä valehteli minusta ja siitä yrityksestä joka toimitti hänelle VW varaosia... Oletinkin ettei sitä tarvitse tehdä vielä kolmatta kertaa....mutta näköjään pitäisi.

Höpö höpö, usko jos itse haluat... 

Kirjanpitosi lienee samaa luokkaa kuin Jylhän suojain kaupat!

 

16.9-16 olit myynyt omien kirjoitustesi mukaan 12000 vieteriä, nyt väität lukeman olevan 40000. 

Mites se onnistuu noilla vuosien 2016-2020 liikevaihdoilla...

40000-12000:4=7000 vieterisarjaa. Hinta / srj. n.50€=350 000€.

Oletan että muutakin kuin vieterikauppaa olet tehnyt. ..

 

  • Haha 2
Link to comment
Just now, Janne Välilä said:

Höpö höpö, usko jos itse haluat... 

Kirjanpitosi lienee samaa luokkaa kuin Jylhän suojain kaupat!

 

16.9-16 olit myynyt omien kirjoitustesi mukaan 12000 vieteriä, nyt väität lukeman olevan 40000. 

Mites se onnistuu noilla vuosien 2016-2020 liikevaihdoilla...

40000-12000:4=7000 vieterisarjaa. Hinta / srj. n.50€=350 000€.

Oletan että muutakin kuin vieterikauppaa olet tehnyt. ..

 

 

Vispiläkauppaa..

Link to comment
8 minutes ago, Janne Välilä said:

16.9-16 olit myynyt omien kirjoitustesi mukaan 12000 vieteriä, nyt väität lukeman olevan 40000. 

Mites se onnistuu noilla vuosien 2016-2020 liikevaihdoilla...

40000-12000:4=7000 vieterisarjaa. Hinta / srj. n.50€=350 000€.

Oletan että muutakin kuin vieterikauppaa olet tehnyt. ..

 

Tällaisestahan saatta jo jonkun sortin virkamieskin kiinnostua...?

Link to comment
32 minutes ago, metake said:

 

Tällaisestahan saatta jo jonkun sortin virkamieskin kiinnostua...?

Onhan se ihan kivaa lukea tätä topikkia.juupas eipäs juupas eipäs kumpi on parenpi.siniraita vai ei.mutta antakaa maasturin ja aatoksen kirjoittaa mitä tykkää.....

Link to comment

Janne Välilä , Petri Väätäinen ja Åke Mether ....teidän kannattaa opiskella ensin laskennon alkeet ja tutustua ensin asiaan tarkemmin, mutta mitäpä teille kannattaa alkaa selvittämään tätäkään kun muukaan ei näytä menevän perille. Saatte takaisin sitä mitä olette kerjänneetkin. Åkellakin jotain kokemuksia ko. v.jousista kun on liittynyt häirikköporukkaan.

Ps. Otin kirjoituksessa esimerkkiä Janne Välilän ja "Aatos Happosen " kirjoitustyylistä jota ylläpito näyttää vahvasti suosivan....

 

Edited by Maasturi
Link to comment
4 minutes ago, Maasturi said:

Janne Välilä , Petri Väätäinen ja Åke Mether ....teidän kannattaa opiskella ensin laskennon alkeet ja tutustua ensin asiaan tarkemmin, mutta mitäpä teille kannattaa alkaa selvittämään tätäkään kun muukaan ei näytä menevän perille. Saatte takaisin sitä mitä olette kerjänneetkin. Åkellakin jotain kokemuksia ko. v.jousista kun on liittynyt häirikköporukkaan.

Anna jo asian olla.eihän tässä päästä ikinä maaliin saakka vaikka kuinka olisi s/raitajousia molemmilla väitteliöillä..

Link to comment

Nyt oikeasti, meinaatko ettei näistä mikään vänkäyksistä ja riidoista ole sinun aloittamasi, Juha?

 

Olet pari kertaa maininnut myös että MINÄ OLEN SINULLE VELKAA osista, joka ei pidä paikkaansa ollenkaan.  Aika helvetin typerä väitös.

 

 

veleka.png

Link to comment

Jos Alex vaivautuisi lukemaan ENSIN aloituskirjoitukseni ja antamaan neuvoja vasta sen jälkeen..

Tuo sinun velkasi on muodostunut siitä kun olet mustamaalannut minua ja kahta yritystä....nimet varmaan tiedät itsekin. Yksi hyvä puoli on se että yllä mainittu henkilö on lopettanut häiriköinnin yhdelle henkilölle.

Edited by Maasturi
  • Haha 1
Link to comment
Janne Välilä , Petri Väätäinen ja Åke Mether ....teidän kannattaa opiskella ensin laskennon alkeet ja tutustua ensin asiaan tarkemmin, mutta mitäpä teille kannattaa alkaa selvittämään tätäkään kun muukaan ei näytä menevän perille. Saatte takaisin sitä mitä olette kerjänneetkin. Åkellakin jotain kokemuksia ko. v.jousista kun on liittynyt häirikköporukkaan.
Ps. Otin kirjoituksessa esimerkkiä Janne Välilän ja "Aatos Happosen " kirjoitustyylistä jota ylläpito näyttää vahvasti suosivan....
 
Joskus aikoinaan käytin kyllä KK:n palveluja ja suosittelin kyseistä putiikkia aika monelle, ja monta vuotta jaksoin puolustaa Juhaa tälläkin foorumilla tietäen että Juha on palstan ulkopuolella kyllä ihan mukava ihminen. Omalta osaltani kärsivällisyys loppui siihen kun eräässä topicissa toin esiin kaikkien löydettävissä olevan faktatiedon vw-osaliikkeiden liikevaihdon kehityksestä ja etenkin KK:n osalta epäedulliset luvut. Tämän kirjoituksen jälkeen Juha lähetti viestin jossa uhattiin "toimenpiteillä" jos en lopeta moista kirjoittelua. Tähän loppui omalta osaltani kyseisen liikkeen käyttö ja minkäänlainen suosittelu kenellekään.

Ja Juhalle vielä sellainen vinkki, että älä ärsytä ylläpitoa tai menee taas ne tunnarit roskiin...

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

  • Like 3
Link to comment
3 minutes ago, metake said:

Joskus aikoinaan käytin kyllä KK:n palveluja ja suosittelin kyseistä putiikkia aika monelle, ja monta vuotta jaksoin puolustaa Juhaa tälläkin foorumilla tietäen että Juha on palstan ulkopuolella kyllä ihan mukava ihminen. Omalta osaltani kärsivällisyys loppui siihen kun eräässä topicissa toin esiin kaikkien löydettävissä olevan faktatiedon vw-osaliikkeiden liikevaihdon kehityksestä ja etenkin KK:n osalta epäedulliset luvut. Tämän kirjoituksen jälkeen Juha lähetti viestin jossa uhattiin "toimenpiteillä" jos en lopeta moista kirjoittelua. Tähän loppui omalta osaltani kyseisen liikkeen käyttö ja minkäänlainen suosittelu kenellekään.

Ja Juhalle vielä sellainen vinkki, että älä ärsytä ylläpitoa tai menee taas ne tunnarit roskiin...

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

Mitä vielä tässä odotellaan? Lisää avautumista että maailma ei ole reilu ja kaikki ovat minua vastaan?

  • Like 1
Link to comment

Eihän nyt vaan Maasturilta lähde tunnarit mistä se ilo sitten revitään ku on semmoinen ei hermostuvaa tyyppiä oleva jousiventtiili..

Olen edelleen sitä mieltä että Maasturi yrityspuolelle omalla yrityksen nimellä, saa reuhata siellä miten paljon haluaa.. onhan se kumma ku yks ainut täällä haastaa riitaa.. Mutta mä jaksan tätä tennistä pelata, pallo vaan takas.. oon kentälläkin pelannut rankempia pelejä ku aktiivisesti pelasin pallopeliä.. 

Ja rahat pois yritystunnareista

Edited by Urbantoy
Link to comment
5 hours ago, Maasturi said:

Jos Alex vaivautuisi lukemaan ENSIN aloituskirjoitukseni ja antamaan neuvoja vasta sen jälkeen..

Tuo sinun velkasi on muodostunut siitä kun olet mustamaalannut minua ja kahta yritystä....nimet varmaan tiedät itsekin. Yksi hyvä puoli on se että yllä mainittu henkilö on lopettanut häiriköinnin yhdelle henkilölle.

 

Koskas Juhana meinas ite maksaa velkansa. Toki mainitsin aikanaan ettei talouteni kaadu 9,90e takia, mutta ihan noin niiku yleisellä tasolla velat maksetaan pois.

Ja kysehän oli surullisenkuuluisan bensa-anturin palautuksen postimaksusta...

Tämäkin case sai melkoset mittasuhteet ja taas oli asiakas väärässä jo ennen kuin sait edes tuotteen takaisin mitattavaksi.

Sulla kun oli siellä hyllyssä anturi mikä toimi, niin eihän siinä meikäläisen hallussa olleessakaan voinu vikaa olla. Varsinkaan kun olit tätäkin tuotetta myynyt vähintään kymmeniä.

Ja se mittaus ja oikeat arvotkin sulle piti neuvoa.

Tähän asti olikin kaikki ostelut sieltä sujunut. Vaan enpä ole ostellut sulta enää mitään, enkä osta.

Ilmeisen kannattava bisnesmalli.  

  • Like 1
Link to comment

Kummallista tuossa jutussa on se että jokainen myyty anturi on ollut arvoltaan samanlainen kuin sinulla käynyt anturi jota et ole koskaan maksanutkaan. Olisi luullut että toisetkin olisivat reklamoineet aiheesta. Eihän sitä postimaksua voinut hyvittää sinulle koska käytöksesi puhelimessa oli hyökkäävä ja suutuspäissäsi ilmoitit ettei sitä tarvitse palauttaa. Eihän sitä voi tehdä pakolla. Se anturi on nyt toisella vw:n omistajalla ja hän on tyytyväinen siihen.

Link to comment
8 hours ago, metake said:

Joskus aikoinaan käytin kyllä KK:n palveluja ja suosittelin kyseistä putiikkia aika monelle, ja monta vuotta jaksoin puolustaa Juhaa tälläkin foorumilla tietäen että Juha on palstan ulkopuolella kyllä ihan mukava ihminen. Omalta osaltani kärsivällisyys loppui siihen kun eräässä topicissa toin esiin kaikkien löydettävissä olevan faktatiedon vw-osaliikkeiden liikevaihdon kehityksestä ja etenkin KK:n osalta epäedulliset luvut. Tämän kirjoituksen jälkeen Juha lähetti viestin jossa uhattiin "toimenpiteillä" jos en lopeta moista kirjoittelua. Tähän loppui omalta osaltani kyseisen liikkeen käyttö ja minkäänlainen suosittelu kenellekään.

Ja Juhalle vielä sellainen vinkki, että älä ärsytä ylläpitoa tai menee taas ne tunnarit roskiin...

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

 

Åke....melko minimaalisia ne sinun ostot on olleet ainakin minulta. Ei ole tarvinnut paketteja lähetellä sinne suuntaan eikä saranat ole kuluneet sinun takiasi. Apukoululainenkin ymmärtää sen jos v.1990 luvulla VW osia myyviä yrityksiä oli Suomessa 2 kpl. ja v.2019 niitä oli lähes 10 niin liikevaihdon muutoksia tapahtuu. Yksi hyvä puoli asiassa on ollut se että on ollut mahdollista pitää hieman lomaakin muutama päivä vuodessa ja olla ELÄKKEELLÄ.

Link to comment
5 minutes ago, Maasturi said:

 

Åke....melko minimaalisia ne sinun ostot on olleet ainakin minulta. 

 

Apukoululainenkin ymmärtää miksi. Ja apukoululainen ymmärtäisi olla sössöttämättä netissä. Eläkeläinen näemmä ei.

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment

Ai että sä oot sakkapää äijä. 

Haluatko että julkaisen ko. asian yv viestiketju tänne?

Asiasta en ole edes puhelimitse ollut yhteydessä.

Ja uutta anturia en sulta kaivannut koska hankin sen muualta. Tätäkään en yv ketjussa mitenkään agressiivisesti ilmaissut.

Juu en maksanut. Maksoin kaikki muut tavarat mitä kasassa tuli koska ne oli ok. Senkin mainitsin sinulle. Että se siitä agresta.

Anturin mittasin ennen kuin aloin paikalleen laittaa koska jokainen varmaan ymmärtää mikä työmaa siinä on kun ei ole huoltoluukkua juniksessa. Rikkinäisen kun olis sinne laitellu olisit ehkä siinä vaiheessa saanut agrea.

 

 

  • Like 1
Link to comment
11 hours ago, Maasturi said:

 

Kyllä Lassen pitäisi tietää virkamiehen ominaisuudessa että Fb ei poista mitään itse vaan joku tämän palstan lukijoista on itkenyt sinne. Vaikka olisikin laittanut sinne " pelottelu kirjoituksen " niin se ei ole rikosoikeudellinen koska kyse on nimimerkkien välisistä asioista. Kemissä " asuvaa Aatos Happosta " ei ole olemassa joten olisi sama kun ilmoittaisin lyöväni Aku Ankkaa pikkusormella polveen. Se siitä.

Se mikä on mun ammatti ( ”Maasturilla” vanhentunutta tietoa) ei liity asiaan mitenkään. Mutta kyse on säännöistä jotka on palvelun tarjoaja asettanut lainsäädännön perusteella. Miksi sinun ei pitäisi niitä noudattaa. Ja sitä ei näille alustoille tarvitse eriksee enää ilmoitella, siellä on tekoäly perkaamassa sitä pois. 

 

Mutta taas teit Maasturi kuten aina, yrität vetää kaikki tähän änkyttämiseesi henkilökohtaisella tasolla. Tyyli on nykyään hyvin tuttu politiikasta ja sillä pyritään siihen, että kukaan ei enää henkilökohtaisuuksien pelossa viitsi tai uskalla kirjoittaa takaisin kun asiat alkaa mennä pimeälle puolelle. Jos sinulla on jotakin henkilökohtaista minua vastaan niin varmaan löydät osoitteeni kun sinua minun henkilökohtaiset asiat näinkin kovasti kiinnostaa ja tule juttelemaan vaan tästä harrastuksesta ja liiketoiminnasta tai säästä. 

Edited by Lasse
  • Like 3
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...