Jump to content

justkampersin tilaus?


Recommended Posts

Katos perskele justkampers teettäny noita näköjään.uudestaan.. oisko vajaa vuosi sitten kyselty että milloin tulee.. ei kuulemma ollu suunnitelmissa.. oman tilasin aikanaan ku EBIsdä sain ranskisten kanssa oltua sateen suojassa.. suorastaan saatanan hyvä.. 

Mulla ois jo yks kaveri ottamassa, toista en vappujuhlien kaa.saanut kiinni.. 

Eli kimppaläjä saahaan aikasek...

Tuossa kyseinen.laitos.mun valaassa..

 

20170720_121151.jpg

20170720_122219.jpg

Link to comment

Kaveriille soitin ottaa oranssin ja niin ymmärsin että se toinenkin haluais oranssin.. mutta mäpäs setvin asioita.. Eli yks tulee varmasti Keisarikunnan suuntaan..

Tämän päivän kurssiilla tuo kustastaa sen 155eeroa + rahti

Edited by Urbantoy
Link to comment

No vaikuttaakohan tuo määrä rahtiin mitenkään vai lätkäiseekö kaikkiin lisää tuon rahdin? Vaan eipä sillä väliä maksaa mitä maksaa, jos jotain haluaa. 

Pitää kuitenkin joku hommata ja toi ois näppärän oloinen. 

Link to comment

painon mukaan se menee.. tuo aika kevyt paketti.. 

Tuo on oikeasti helvetin hyvä, helppo kasata mutta mulla menny muutaman kerran sähläämiseksi santun takia mutta aina kasaan se on saatu.. Tuulisella kelillä pitää laittaa ne ankkurit  ja narut maahan, muuten tuuli kippaa sen katolle

kangas kyllä vaatii kyllästysaineen eli ei ole veden kestävä, vetelin pari kertaa veneen pressun kyllästyaineella heti ku tuli.. Ja reissun jälkeen levitän sen kuivumaan kunnolla että ei jää kosteena sinne säkkiin.. 

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...