stamp Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Onko mitään konsti saada etupää alemmaksi kotikonsteilla. Keulii niin perkeleesti. Quote Link to comment
DOODAH Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 https://www.limebug.com/product/view/2553/t2-1968-79-bay-window-2-14-dropped-spindles-509 esimerkiksi 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Riippuu mitä oot valmis tekeen.. Ilman pikkuhommia se ei oikein laske Laskupalat etuakseliin, droppiolat taitaa olla ne helpoimmatr Juniksen akseli puottaa jo aika hyvin, mutta aika savotta.. tein itelle ku tilasin WagenWestin akselin auton mukana pallon kiinnikkeillä Quote Link to comment
Essi Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Dropeilla taitaa laskea liikaa, jos ajattelee vain sen verran madaltamista, että olisi suorassa? Säätöakselilla pääsisi miedompaan madallukseen. Omaan silmään tuo on tosin liki täydellinen. Jos olis mun, niin saattaisin nostaa takapäätä inansa ylös ja sitten isompaa kumia alle. 🙂 2 Quote Link to comment
x-pj Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 1 minute ago, Essi said: Jos olis mun, niin saattaisin nostaa takapäätä inansa ylös ja sitten isompaa kumia alle. 🙂 Näin tein itse ja olen tyytyväinen. Ei lopu maavara Suomenkaan teillä. Quote Link to comment
Sakke Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Taitaa kuvan auto olla kuitenkin 72? Eikö se ollut että droppien kanssa pitää jarrutlin muutta 73-> Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 1 minute ago, Sakke said: Taitaa kuvan auto olla kuitenkin 72? Eikö se ollut että droppien kanssa pitää jarrutlin muutta 73-> -72nen CrossOver Sakke oikeassa.. tuskin keulapeltiä vaihdettu Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 Jos "keulimisella" tarkoitetaan sivutuuliherkkyyttä ja kevyttä keulaa, niin sehän on näiden waunujen viehättävä ominaisuus. Miksi pitäisi poistaa tämä asia saksalaisen insinöörin loppuun asti ajattelemasta kokonaisuudesta, heh-he? Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 42 minutes ago, Etelän Hetelmä said: Jos "keulimisella" tarkoitetaan sivutuuliherkkyyttä ja kevyttä keulaa, niin sehän on näiden waunujen viehättävä ominaisuus. Miksi pitäisi poistaa tämä asia saksalaisen insinöörin loppuun asti ajattelemasta kokonaisuudesta, heh-he? No jos haluaa seilata kaistalla ku heikkopää niinkuin päissään veneellä ku ei tiedä kummalla airolla vetelee menemään... niin ei muutakuin suuntana keula kohti taivaan rantaa.. Ite ensimmäinen ajokerta Valaalla oli järkytys ku kontista sen hain enki uintiretken jälkeen.. Keulakorkeella mettän keskeltä motarilla aukealle, oli hytti täynnä räpylöitä ku meinas heivata ojan pohjalle.. meni hetki ku tajus että ei saatana onko kölissä vikaa.. Sitten maita myöten niin johan se rupes pysymään valkosten viivojen välissä.. vielkin aika karmeaa, mutta eiköhän se punasla koneilla ja sillä maagisen simpukan korjauksella parane.. no aikanaan nekin, tummelia ranteisiin ja vatkataan ruoria Quote Link to comment
stamp Posted May 6, 2020 Author Share Posted May 6, 2020 Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. Quote Link to comment
x-pj Posted May 6, 2020 Share Posted May 6, 2020 32 minutes ago, stamp said: Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. Vanhalle autolle normaali, mutta ei alkuperäinen asento. Takajouset kuoleutuvat ajan kuluessa ja siksi perä alkaa "roikkua". Alun perin on ollut vaaterissa. Perän roikkuminen vaikuttaa myös ajoon, kun painopiste siirtyy taemmas. Esim. tässäkin ketjussa mainittu tuuliherkkyys lisääntyy. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 13 hours ago, stamp said: Kiitos, eli toi olis niin kuin normaali asento. Sitten sen pitää jättää siihen kun on menossa museoon. Auto on muuten 8/71 malli eli sekasikiö. Jos museointi mielessä niin sitten helpoin ja halvin on säätää takajousitus booreista takaisin oikealle tasolle Quote Link to comment
portu Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Minä ratkaisin saman ongelman dropeilla. Omanikin museoitu ja välimalli. Jouduin vaihtamaan levyt ja satulat uusiin sopivuuden vuoksi. Melko helppo homma kuitenkin. Quote Link to comment
Jorrma Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Ja eikös toi keula laskeudu kun hytti täynnä porukkaa? Quote Link to comment
portu Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 13 minutes ago, Jorrma said: Ja eikös toi keula laskeudu kun hytti täynnä porukkaa? No riippuu minkälaisen norsuparin saa istutettua.. Ei tuo kevyesti ylipainoisella mihinkään painu. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.