Juuse Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 (edited) Mitenkäs nuo 55-63 navat eroaa 64-67.sta? Laakerit vissiin eri kokoa, mutta pystyykö esim. rummut vaihtamaan ristiin laakereita mulkkaamalla? Ja onko tukivarsissa muuta eroa kuin sidepulttien reiän koko (20mm vs. 22mm)? Edited June 4, 2020 by Juuse Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 64-67 tukivarsissa on etuakselin neulalaakerin kohdalla holkki, ilmeisesti irroitettava. Vanhemmissa, puslilla olevassa akselissa ei tukivarsissa tuota holkkia ole. Quote Link to comment
Juuse Posted June 5, 2020 Author Share Posted June 5, 2020 Kiitos. Vielä kun tuo napahomma selviäisi. On -59 tukivarret ja navat joutilaana, ne vois flipata. Csp.n levyjarrukamat mitkä on, ovat -66 junassa nyt kiinni. Nuo jarrut jos sais helposti sovitettua vanhempiin napoihin niin olis nopee vaihtoprokkis osilla. Toki eipä tuo flippaus autossa oleviin osiin kauaa vie. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.