Jump to content

Nostajan poraus murtunut


Recommended Posts

Moottorikoneistus T & H Aaltonen Mäntsälä, hoiti mulle 2 nostajan pesää kondikseen holkittamalla.

Holkituksen jälkeen tälle kesälle tullu kilsoja noin 2000 ja muutamia vetoja maltillisesti 8000rpm.

Voisin väittää että onnistui, kopkop-puuta

Link to comment
4 hours ago, -AP- said:

Muistatko hinnan?

 

En ota kantaa hintaan, kymppien kaupassa pyöristän seuraavaan kymppiin ja satasien kaupassa seuraavaan sataseen, tingi en koskaan.

Kyseinen koneistamo pitää kuitenkin osaltaan kaikkien paikkakunnan yli 20 kiihdytys harrastajien pyörät pyörimässä, ja luulen että kaikille laatu sama 10/10

  • Like 1
Link to comment

Jossain Mäntän läheisyydessä oli joku koneistamo josta kaveri kyseli tuon mun kampikammion nostajanpesien holkitusta kun kaikki olivat kuluneet soikeiksi. Hintaa oli muistaakseni 400€/lohko eli 50€ pesälle. Enhän siitä tietenkään viitsinyt silloin niin paljoa maksaa ja kun metallintyöstökoneiden käyttö oli hallussa ja paikka löytyi niin tein itse. Kilometrejä tolle koneelle kertynyt ton homman jälkeen päälle 3000 ja vielä mennään. Toiseen kampikammioon aloin tekemään samaa operaatiota mutta paikka lähti alta ja homma jäi siihen.

Link to comment
32 minutes ago, Mäki said:

Jos on vakiolohko, niin mahtaako kannattaa lähteä holkittamaan? Runkolinjan poraus maksaa täällä Varsinais - Suomessa 45 -80 €. Itse en kyllä laittaisi 400 euron holkitukseen. ainakaan vakiokoneeseen. 

Enhän tuota muuten olisi holkittanut mutta kun ei viitsinyt ilmailulohkoa menemäänkään heittää.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...