Jump to content

Type 3 akku tyhjenee??


Recommended Posts

Oisko se uus akku paska.. on niistäkin kuultu juttua, ei edes essolla.. harvinaista mutta kuulemma semmosia tapauksia.. tuohan on helppo setiä, navat irti akusta ja se pari päivää olkoon

Mittauksista mä en tajua mitään ton akun suhteen näkiskö sen muuten

Edited by Urbantoy
Link to comment

Onhan virtamittaus yleismittarilla hallussa? Ja onko mittari on ehjä? Mittareissa usein sulake virtapuolella, onko ehjä. Voi testata vaikka ottamalla akunkengän irti ja mittari sarjaan . Sitten jotain kuormaa päälle esim. radio ja jos edelleen näyttää nollaa niin ei toimi.

Link to comment
14 hours ago, Urbantoy said:

Oisko se uus akku paska.. on niistäkin kuultu juttua, ei edes essolla.. harvinaista mutta kuulemma semmosia tapauksia.. tuohan on helppo setiä, navat irti akusta ja se pari päivää olkoon

Mittauksista mä en tajua mitään ton akun suhteen näkiskö sen muuten

 

Mulla oli taannoin uusi akku moottoripyörässä mikä tyhjeni ihan itsekseen vaikkei siinä ollut mitään laitteita/piuhoja kiinni. Kerran viikossa jos käytti, niin ei ongelmia mutta muutamassa viikossa tyhjeni niin ettei kisu riittänyt enää käynnistymiseen.

Link to comment

Mittasin eilen kun oli seisonut toista päivää...11.8 eli jotain 30 prossaa...lataan nyt kunnolla täyteen ja irrotan pariks päivää ja tutkin....akkuhan on takuuseen saatu edellisen tilalle joka simahti juuri alle vuoden...taitaa tulla exidelle kohta asiaa...damn...

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...