Jump to content

Elektoninen latausrele 6V


Recommended Posts

Täytyy hankki uusi  latausrele  7v 45A kupla -66 1300 laturin halk 90mm. onko uudet kaikki nykyään noita elektronisia mitä esim paruzzi yms myy.

onko kokemusta miten hyvin toimii.  lisäksi kiinnostaa sopiiko bosch latausreleen kansi tuohon elektroniseen,,olisi  alkuperäisen näköinen rele jos kansi sopii .

Link to comment
15 hours ago, metake said:

Tietääkseni nuo elektroniset on 12 v latureille, 6 v laturiin näkyy Paruzzikin myyvän perinteistä mallia.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

https://www.hotcars.net/eleshop/viewoneprod.asp?branch=&aitem=3983   

No,, luulin että kaikki ovat elektronisia niin kuin tuo hotcars kirjoittaa, kun ovat niin saman näköisiä ulkoapäin paruzzin releen kanssa.

Hankkia se täytyy kuitenkin on sitten sisällä mitä vaan .

 

Link to comment
6 minutes ago, Reino said:

Minulla on käytössä elektroninen 6v säädin. Hyvin toimii. Vanha kansi käy.

Lataa selvästi alhaisemmilla kierroksilla kuin vanhalla perinteisellä säätimellä. Tähän tosin voi olla monta syytä🤓.

 

Reino

Kiitos Reino !  vastauksessa oli kaikki olennainen mitä halusin tietää .

Link to comment
14 minutes ago, Reino said:

Minulla on käytössä elektroninen 6v säädin. Hyvin toimii. Vanha kansi käy.

Lataa selvästi alhaisemmilla kierroksilla kuin vanhalla perinteisellä säätimellä. Tähän tosin voi olla monta syytä🤓.

 

Reino

Sammuuko latauksen merkkivalo ihan normisti?

Link to comment

Voiko 6v 45 A mekaanista jännitteensäätäjää testata ja säädellä  ilman että se on kiinni auton laturissa

Esim säädettävällä virtalähteellä , joita on myynnissä kaiken näköisiä ja kokoisia.

ja jos tälläinen on mahdollista kuinka paljon tarvitaan voltteja ja amppeereja jotta testaus/ säätö onnistuu

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...