Jump to content

Kokemuksia 4.86 perävälityksestä 113 swing laatikossa?


Recommended Posts

Onko kellään palstalaisella kokemuksia 34/7 (4.86) perän/pinionin kestosta versus oem.

 

Kauan käynyt mielessä tilata tämä: https://ranchotransaxles.com/shop/richmond-type-1-486-rp/

 

Käyttökohteena suht ylhäältä rokkaava jokkisauto vtec locked hondan B sarjan koneella, 4.375 perällä ja 3.78, 2.22, 1.74, 1.54 välityksillä tuntuu vielä että tippuu vetoalueen ulkopuolelle. Lautaspyörä käännettynä kun kone pyörii vastapäivään.

 

Oma ajatus että nämä jälkiasennus 34/7 olisivat ainakin pinionin osalta heikompia kuin alkuperäiset, kun kosketus pinta-ala pinionin ja lautaspyörän välillä jää väkisin pienemmäksi kun harvempi hampainen pinion.

 

Kokemuksia/Ajatuksia?

Edited by tc125a
Link to comment
  • 1 year later...

Nyt vihdoin tuli hommattua tuollainen käytettynä. Tunnistaako kukaan kuvien perusteella valmistajaa. Myyjältä oli jäänyt hyllyyn 20-30vuotta sitten. Moposport kuulemma aikoinaan myynyt näitä, Telman lava-autoissa myös huhujen mukaan ollut käytössä 34/7 välitys?

Itseä mietityttää peränkääntö tämmöisellä, kun luin jostain että hampaiden moduuli jollain tapaa enemmän liukuva näissä?

20220328_154045.jpg

20220328_154201.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...