Jump to content

Äänimerkin ritilät


Recommended Posts

Kupla 1300 -66 

Äänimerkin edessä oleva ritilä.. minulla on toisessa ritilässä  sellainen musta muovi . mutta sillä puolella jossa on äänimerkki ei ole muovia,joten äänimerkki näkyy ritilän takaa.

Kun katselen muiden kuplia heillä on molemmissa musta muovi,,  kysymys: onko molempien ritilöiden takana ollut alkuperäisesti musta muovi ? .

ja jos on ollut minulta taitaa sellainen töötin puolelta puuttua.

 

Link to comment
29 minutes ago, Kharon said:

Kyllä niissä alunperin on ollut lätkät molemmin puolin. Minulla on ollut -65 ja -66 ja molemmissa oli.

 

Mutta eipä tätä tarvitse esitettä kauempaa etsiä:

https://www.thesamba.com/vw/archives/ads/canada/cdn1630.jpg

Puhutaanko me nyt samasta asiasta ?  tuosta kuvasta ei kyllä selviä onko ritilöiden takana musta muovi vai vain toisessa. 

Tarkoitin alkuperäisellä kysymyksellä ,että minulla on molemmat ritilät ,mutta äänimerkin edessä ei ole mustaa muovilätkää :

Link to comment
On 10/13/2020 at 9:05 PM, Twn Cornet said:

Puhutaanko me nyt samasta asiasta ?  tuosta kuvasta ei kyllä selviä onko ritilöiden takana musta muovi vai vain toisessa. 

Tarkoitin alkuperäisellä kysymyksellä ,että minulla on molemmat ritilät ,mutta äänimerkin edessä ei ole mustaa muovilätkää :

 

Äh, nonii, eri asia. Joo, ei ole eikä pidäkään olla, se musta lätkä on sitä varten että ritilän läpi ei näy maalattu pelti vaan se näyttää mustalta niinkuin toinenkin puoli jossa on reikä.  Sillä on siis ihan tietty tarkoitus.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...