Jump to content

Laikka avo


Recommended Posts

Apua kaivataan!! Tarkoitus olisi ruveta väsämään laikka avoa. Mitä pitää ottaa huomioon, eli vahvikkeiden paksuus ei oikeen tahdo löytää mitään selkeetä ohjetta. Mikäli joku tietää asiasta enemmän niin olisin kiitollinen avusta.

Link to comment

Suosittelen olemaan traficom:iin yhteydessä ihan ensimmäiseksi niin selviää että mitä vaatimuksia heillä on asian suhteen niin saisi tarvittavan poikkeuslupahakemujsen kerralla siihen kuntoon että lupa mahdollisesti myönnettäisiin.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Mielestäni täällä foorumilla on ollut joku dokumentti tai kuvia tai linkki tai jotain 🙂  mistä selviää miten tehdas on aikoinaan vahvistanut avokuplaa verrattuna kovakattoiseen. Tehtaan tapa voisi olla hyvä lähestymistapa poikkeuslupahakemukseen.

Link to comment
  • 2 weeks later...
19 minutes ago, Demus said:

minkäs laisia virityksiä on porukka tehnyt, kun on asentanut penkit mitkä ei ole kuplan omat. 

 

 

Mä purin Recaroista kiskot pois, sitten kuplan jakkarasta pelkkä istuinranka käyttöön ja Recaro niskaan. Näin säily alkuperäiset kiskot eikä tarttenu porata autoonkaan reikiä. Tämä resepti ei sitten oikein toimi 73 eteenpäin koska jos Istuttaa suoraan ton golf-tyyppisen istuinrungon päälle niin istun tulee lian korkealle. Selitys on sekava mutta niin olen minäkin.

Link to comment

Mulla on nimenomaan -73 jossa se penkin kiinnityksen etupahkura. Leikkasin sen vaan matalemmaksi ja hitsailin siihen penkin kiskoihin sopivat kiinnitykset.  Taakse hitsailin pohjaan neliskanttiputkesta kiinnikkeet. Kuvaa ei taida olla näyttää mutta jospa tuosta hoksais.

Link to comment

Tässä joku kuvia mun totutuksesta. Mahtui pahkura olemaan penkin alla laikkaamatta.

 

takana on kaksi lattarautaa, toinen kourussa sisällä ja toinen päällä. Kourun sisällä olevasta tulee kierretangot ulkopuolelle ja muttereilla saa ”nipistettyä” kiinnikkeen paikalleen. En jalsanut alkaa valmiiseen autoon sisälle hitsaamaan mitään.

 

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/12189-stroker-rotrex/?do=findComment&comment=217291

 

 

Edited by peruskallio
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...