Jump to content

Brasilian Pallokeulan rekisteröinti Suomeen?


Recommended Posts

Tervehdys,

 

Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta en ole löytänyt, joten kysyn, että onko tälläisiä autoja mahdollista rekisteröidä Suomeen? Mistä tätä asiaa voisi selvitellä?

 

https://www.vwbusesnbugs.com/inventory/1986-vw-camper-2/?v=1d20b5ff1ee9

https://www.vwbusesnbugs.com/inventory/1989-vw-camper-3/?v=1d20b5ff1ee9

https://www.vwbusesnbugs.com/inventory/1980-vw-camper/?v=1d20b5ff1ee9

https://www.vwbusesnbugs.com/inventory/1980-vw-camper-2/?v=1d20b5ff1ee9

 

 

Link to comment

Joku pirulainen meni joskus väittämään että 90-luvun loppupuolella alkoi tulemaan vasta sellaisia säännöksiä mitkä oli jo käytännössä järjettömiä ruveta toteuttamaan brassipallikseen. ABS ja turvatyynyt tulee nyt ekana mieleen ja jotkut hiton ajovalon korkeussäädöt tietty katit tuli jossainvaiheessa 90-lukua myös pakollisiksi.

 

Mutta yleisestiottaen mitä vanhemman löytää niin sitä helpompi se on saada kilpien väliin.

Link to comment

Ei 80-lukuisessa pitäisi olla mitään kovin vaikeaa rekisteröinnin kannalta. Ei ole vielä vaatimuksena kattia, abseja, airbageja, valojen korkeuden säätöä tai muutakaan monimutkaista. Valot pitää olla hyväksytyt ja oliskohan 84 tai 85 -> sivuvilkut ja takasumuvalo?

Link to comment
3 hours ago, mikan said:

Ei 80-lukuisessa pitäisi olla mitään kovin vaikeaa rekisteröinnin kannalta. Ei ole vielä vaatimuksena kattia, abseja, airbageja, valojen korkeuden säätöä tai muutakaan monimutkaista. Valot pitää olla hyväksytyt ja oliskohan 84 tai 85 -> sivuvilkut ja takasumuvalo?

Tätä siis itsekkin meinasin että ei mitään sellaista mikä olisi paha toteuttaa kun valomuutoksiin menee ehkä se satku tai kaksi niin ei ole paha rasti.

 

3 hours ago, Sakke said:

80-luvulla tuli myös päästömääräyksiä, sivusuuntavilkkuja, valomääräyksiä, ym mukavaa. Ehkä noista linkkien autoista helpoiten saisi leimattua tuon 80 vuosimallin?

Ja tottakai tuli päästöjuttuja niitä katsottiin kyllä toisellakin puolellla rapakkoa eli jos kone kunnossa ja hyvin säädöissään niin ei pitäisi olla ongelmaa saada läpi päästöistä konttorilla.

Link to comment

Jos nyt ihan lonkalta heitän vanhasta hatarasta muistista, niin noin '97 taisi tulla todistusvaatimus jarrujen ja ohjauslaitteiden e-hyväksynnästä, tai jotain sellaista. Eli paperi asiasta, jollaista brassilta ei ehkä ole tarkastettu? Vähäpäästöisyysvaatimus taisi olla joskus '94? Tähän ehkä löytyisi US-vastaavuus?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...