Jump to content

O: peitelevyjä virranjakajaan


Recommended Posts

Olisi tarvetta parille - kolmelle, oheisen kuvan (meisselin osoittama) mukaiselle peitelevylle virranjakajaan. Kuvassa nelkun 205P jakajia mutta mitä ilmeisimmin muissakin on ihan samankokoisia, kai ? Näistä on peltimallien lisäksi myös muoviversioita olemassa ja kumpikin malli kelpaa mulle, kunhan vain ovat ehjiä. Jos jollain sattuu olemaan tiedossa kumista valmistettuja tulppia näihin reikiin, niin vinkkejä niistäkin otetaan vastaan. 

 

YV tavoittaa. 

 

IMG_3933.thumb.jpeg.607df73a2d6afcc94cdc7b93f36a2b7f.jpeg

Edited by KimmoH
Link to comment
  • 2 weeks later...
On 2/4/2021 at 9:03 PM, P_Valtonen said:

Mä vein malliksi jakajan + tulpan & kysyn 10 kpl erän hopean värisenä yhteis hinnan (osat ja suunnittelut). 

 

Otin 10kpl, oli sen verran hinta kohdallaan 🙂

 

Katton ensin oman tarpeen jakajistani, loput joutaa kiertoon omakustanne hintaan.  Saanen osat viikossa tahi kahdessa....

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Menee aikataulut joka suunnalla ihan päin ....tä

 

Lila = tulpassa tulosteen tukirakenne vielä kiinni. Irrota pihdillä. 

 

Istuu napakasti, kun on pikkusen joustavaa muovia. Tosin pikaliima tipat päihin kruunaa kiinnityksen 

 

Edit raksin joutessani jo tuet pois 

 

9kpl jäi lopulta ehjäksi. Kuittaan montako riittää myyntiin,  kun omat jakajat käyty läpi.

 

Näitä saa myöhemmin lisää  kun on mallinnettu 

 

16215981332555578804301887513739.jpg

Edited by P_Valtonen
Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Menee perseelleen niin että hävettää.

Heitä osote privalla, niin nakkaan noi mun 2kpl velotukseta sulle, kun venyny näin perhanasti.

 

Vaki 3D printtaaja valmistu Tekusta etuajassa, kaikki resurssit tässä kiinni hetken aikaa. Kohta hän muuttaa toiselle puolle suomea huippu työpaikan perässä. Sain onneksi kaikki 3D tulostus kuvat ittelleni. Nyt olen koettanu työpaikan 3D-jeppeä saada innostumaan aiheesta. Saan jossakin vaiheessa näitä tulosteita taas lisää, mutta tehdään tää juttu nyt näin ettei enää veny.   

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...