Jump to content

Myyty: 1200 moottori vm 61/67


Recommended Posts

 

Pitkään seisonut projektikone. Yksi ventiilikopan kiinnike puuttuu muuten täydellinen. Myös vauhtipyörä ja kytkin on paikallaan.

Moottori Espoossa. Autan kyytin nostossa. Unelmakone jos olet entisöimässä 61/67/ vanhaa kuplaa 😉

Allaolevien kommenttien perusteella teollisuusmoottorin tuuletinkotelo ja hihnapyörä.

Lisäkuvia pyynnöstä ja paikan päälle saa myös tulla katsomaan moottorin kuntoa.

Vaihtuu myös Land Rover Series osiin tai Vw 1303 osiin.

160€ tai tarjous.

O5O-3392 671

Martin

IMG_1453.JPG

Edited by marn81
vm korjausta + lisää tietoa
Link to comment

Puhallinkoppa ja hihnapyörä näkyy olevan teollisuusmoottorista ja moottorin numero ei ole -61, moottorin numero ei kyllä täsmää oikein mihinkään muuhunkaan, vai oliko teollisuusmoottoreita joskus D-koodilla, ei kai?

Mistä tuo päätelmä 1961 kuplan moottorista on lähtöisin?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
30 minutes ago, metake said:

Puhallinkoppa ja hihnapyörä näkyy olevan teollisuusmoottorista ja moottorin numero ei ole -61, moottorin numero ei kyllä täsmää oikein mihinkään muuhunkaan, vai oliko teollisuusmoottoreita joskus D-koodilla, ei kai?

Mistä tuo päätelmä 1961 kuplan moottorista on lähtöisin?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

 

Jaa, Faija nosti tuon kauan sitten keltaisesta 61'. Pari lisäkuvaa selventämään:

 

IMG_1455.JPG

IMG_1454.JPG

Link to comment

Puhallinkopan peltilätkän moottorin numero on eri kuin itse moottorissa. Peltilätkässä oleva moottorin tyyppi 122 = 1200 teollisuusmoottori.

-61 moottorin numerossa ei ole D-tunnusta vaan pelkkä numero välillä 3826803-5958948. D0208682 moottorin numero osuu kesäkuuhun 1967.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Just now, metake said:

Puhallinkopan peltilätkän moottorin numero on eri kuin itse moottorissa. Peltilätkässä oleva moottorin tyyppi 122 = 1200 teollisuusmoottori.

-61 moottorin numerossa ei ole D-tunnusta vaan pelkkä numero välillä 3826803-5958948. D0208682 moottorin numero osuu kesäkuuhun 1967.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

ok, ei tätä ole pakko ostaa.

Link to comment
1 minute ago, marn81 said:

ok, ei tätä ole pakko ostaa.

Eihän Metake ole kuin koittanut korjata myytävän tuotteen tietoa, helpompi myydä ku on oikeat tiedot.. 
Ei tarvi hernettä työntää noukan perukoille jos joku korjaa että tuote ei ole mitä myynti-ilmoituksessa sanotaan.. Ei voi olla niin herkkähipiäinen.. 

Link to comment
5 minutes ago, Urbantoy said:

Eihän Metake ole kuin koittanut korjata myytävän tuotteen tietoa, helpompi myydä ku on oikeat tiedot.. 
Ei tarvi hernettä työntää noukan perukoille jos joku korjaa että tuote ei ole mitä myynti-ilmoituksessa sanotaan.. Ei voi olla niin herkkähipiäinen.. 

Ei tässä kait kukaan ole mieltään pahoittanut, laitoin jo Vm korjauksenkin tuonne tietoihin. Minä kun olen vaan mustikuvien varassa, ehkä se makaavalamppuinen keltainen paavinenäinen kupla oli joku muu kun 61' en osaa tosiaan sanoa mutta moottori on aino joka on jäljellä ja nyt ylimääräinen! Ajattelin tosiaan että on Vm 61' kun lätkässä niin sanotaan.

Edited by marn81
Link to comment
  • marn81 changed the title to Myyty: 1200 moottori vm 61/67

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...