Jump to content

Palliksen liukuoven lukko


Recommended Posts

Mun myöhäispalliksen liukuoven lukkoon ei ole avainta. Onnistuukohan lukkopesä purkaminen ja uudelleen sarjoittaminen olemassa olevalle avaimelle ilman liukuoven lukon alkuperäistä avainta. 

Edited by Culmen
Link to comment

Tarkkaan en ole kyseiseen lukkopesään ja kiinnitykseen perehtynyt, mutta saa haittoja vaihtamalla nykyiselle avaimelle toimimaan. Jostain vain haittoja metsästämään tai jos on paljon vanhoja lukkoja jemmassa niin saa niistäkin osia otettua. 

Todennäköisesti lukko jollain sokalla paikalla, ainakin tölkissä on putkisokka pitämässä pesän paikalla. 

Sisältää pieniä jousia, joten jossain mukavalla alustalla kannattaa alkaa puuhaamaan.

Link to comment

Haittojen hahmotus voi olla hankalaa ns "summamutikassa avaimen kanssa kokeilemalla" 
Pura jompikumpi oven lukkopesä varovasti nii näät aika nopeaan haittat mitä tarvit siihen.. Ja todellakin varoen, ne jouset on pirun mukavia ettiä pitkin lattioita.. 
Ja ihan hyvä ois jos ei ole samanlaiset nakit sormien paikalla ku mulla.. 

Link to comment
11 hours ago, Culmen said:

Mun myöhäispalliksen liukuoven lukkoon ei ole avainta. Onnistuukohan lukkopesä purkaminen ja uudelleen sarjoittaminen olemassa olevalle avaimelle ilman liukuoven lukon alkuperäistä avainta. 

 

Jos on orggis lukko niin saa purettua ja säädettyä haittojen avulla mille avaimelle vain. Omassa tuli aikoinaan säädettyä liuku-ovi ja takaluukku samalle avaimelle. Ovissa ja konehuoneessa mulla onkin sitten uustuotantolukot ja niitä ei pystynytkään sarjoittamaan 😞

Edited by KimmoH
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...