Jump to content

Kuplan automaattilaatikko


Recommended Posts

Moro,

 

Menin sit hankkimaan itselleni tommosen guttaperkkakuplan hetken mielijohteesta. FT bonito lasikuitusarjasta rakenneltu. Eli joku sen on rakentanut Suomessa 90 luvulla ja pohjana 1970 1600 kupla. Tuota ihmehärveliä on nyt tullut pähkäiltyä ja kone nyt pitää nostaa poi alkuun kun taitaa vauhtipyörältä stefa vuotaa ja samoin vetarin tiivisteet tarttee uusia. Ajoltaan laatikko kuiteskin tuntuu toimivan vähän kehnosti. Eli kylmänä nykäisee aina vaihtaessa aika rajustikin ja myyjä sanoi, että ongelma on öljyissä. Vaihdettiin uudet öljyt, mutta ongelma pysyy. Kun laatikko lämpenee niin toimii sitten nätisti. Olisiko tähän kellään heittää mitään ideanpoikasta?

 

Tässä on ensi talvelle suunnitelmia rakentelun suhteen olemassa jahka saa perustekniikan kuntoon...

210115366_10160234703064063_6666793468315211984_n.jpg

Edited by Jarmo Kuittinen
Link to comment

Mikähän laatikko siinä mahtaa olla? Kuplaa ei ole koskaan tehty täysautomaattilaatikolla. Valinta-automaatilla on, mutta niissä pitää itse vaihtaa vaihteet vaikka kytkinpoljin puuttuu..

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Muistaakseni ensimmäisten Audi 100 automaattilootat on samoilla sisuksilla, jos tartee osia alkaa metsästämään. Taannoin oli tämmösellä automaagilootalla 1600 TL mulla. SIinähän on joku alipainekello ohjaamassa toimintaa, kannattaa tarkastella sille tulevat letkut.

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...