Jump to content

Kylmäkäynnistys pitemmän tauon jälkeen


Recommended Posts

Jos auto on ollut ulkona ja on näinkin kuumaa mitä viimeaikoina on ollut, niin kyllä bensiini haihtuu kaasuttimesta. mutta jos auto on ollut tasaisessa lämpötilassa autotallissa, niin tilanne on toinen. Mitä sitten tarkoittaa kirjoittamasi "kauan seissyt"  puhutaanko päivistä vai viikoista ?. ja mitä tarkoittaa "kauemmin saa starttia pyörittää".

Minulla on mielestäni hyvässä kunnossa oleva -66 1300 kupla.  jos se seisoo 2-3 viikkoa tallissa saan startata 2-4 kertaa ennen kuin se käynnistyy. 

jos se on seissyt 1-2 päivää se lähtee ensimmäisellä starttauksella käyntiin

Link to comment

Täsmälleen noin munkin auto on 20 vuotta käyttäytynyt. Tulpat olen alkanut vaihtaa vuosittain, halvimmat Boschit, tuntuu piristävän koko pakettia aina kummasti, niin starttia kuin suorituskykyä. 

Link to comment
5 hours ago, EKA said:

Täsmälleen noin munkin auto on 20 vuotta käyttäytynyt. Tulpat olen alkanut vaihtaa vuosittain, halvimmat Boschit, tuntuu piristävän koko pakettia aina kummasti, niin starttia kuin suorituskykyä. 

Tule huomenna kuplallasi kupittaalle, kuukauden viimeinen tiistai. harrasteajoneuvot kokoontuu klo 18 alkaen

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...