Jump to content

Usavalon kehys


Recommended Posts

Joo, täytyy varmaan ostaa vaan nuo ja kokeilla sopiiko . Muokkasin alkup kehyksen mukaan loksun valon reunaa joskus, sillä kyselen.  
Lokaria vasten tuleva reuna on kyllä samanlainen.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
23 minutes ago, 68teevee said:

Joo, täytyypä vielä funtsia kuinka tekee. Voi olla viisainta rakentaa itte usa tyyppiset alkuperäsistä kun on noi sopivat kehät jo valmiina. ( messinki)

 

Itse tein joskus niin, että asensin ovaalikuplan takavalon polttimonpitimen euromalliseen umpioon. Muuten hyvä, mutta koko umpio vilkkui oranssina. Jos polttimon taakse asentaisi vaikka lusikan pään, niin sillä saisi vähennettyä tuota ongelmaa. Muistelen että laissa on ainakin ollut joku säädös mikä määrittelee vilkun ja ajovaloumpion suhdetta, mutta tämä jo sulkee pois em. virityksen:

 

"3. Suuntavalaisimien tulee olla tyyppihyväksytyt liitteen 1 taulukon kohdassa 14 c mainitun suuntavalaisimia koskevan direktiivin tai sitä vastaavan E-säännön mukaisesti."

 

Jos muistan oikein, niin ajovalo ja vilkku ei saa olla samassa umpiossa, ja USA-valoissahan näin ei ole.

Edited by Paksu-Tolppa
Link to comment
1 hour ago, metake said:

 

 

 

 

 

Kyllä on, lokasuojassa ei ole mitään eroa eurovalo vs. usavalo.

 

Mulla on molempia alkuperäisenä, niistä voi verrata..

 

 

Siis oon tehnyt tuohon tuon reunan. Kehys menee sinne sisään  noin 3mm.Kysehän oli siis siitä että mahtuuko usavalon kehys sinne syvennykseen. Eli en tarkoittanut sitä reunaa mihin kehys kiinnittyy. Kuva on vähän huono mutta vähän siitä se näkyy.

Edited by 68teevee
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...