Jump to content

astinlaudan kumit


Recommended Posts

9 hours ago, mikan said:

Eikö uudet kumit olisi fiksuin ratkaisu? Todennäköisesti ovat kumien alta ruostuneet, niin tulisi sekin korjattua samalla...

 

https://www.wolfsburgwest.com/wolfsburg_new/Body_misc/misc_bug/running_board.cfm

 

Ajatus on hyvä mutta astinlauta on sen verran iso mokkula että rahti USAsta on helposti enemmän kuin mitä se osa maksaa.

 

https://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=111821532ASB

 

Pelkkää mattoa saa kolmellakympillä  (+rahti+verot toki) ja rahtikin varmaan kohtuullisempi suhteessa hintaan. Omassakin on mustat matot,  vaikka tuollaiset siniset kuuluisi olla, katsotaan mitä tehdään.

Link to comment

Tähän vielä semmonen hassu että omaani katselin sinistä kumia kun siinä sellainen kuuluisi olla. WW tarjoaa melkein tummansinistä kumia, Paruzzilla on taas vaaleansininen ja tummansininen kumi ja molemmat eri sävyä kuin WW:n kumi, tumma on paljon tummempi ja vaalea tietty vaaleampi.

 

Voi kun kiva, saa arpoa että mikähän näistä on suunnilleen oikea. Autossa on vähän kulahtanut musta ja jotenkin muistelen että suomikuplissa ei koskaan ollut mitään muuta kuin mustaa alunperinkään.  Tuo on minulla neljäs Kupla eikä niissä ainakaan ollut muuta kuin mustaa, Yksi oli suoraan ensimmäiseltä omistajalta ja väitti että ei ole mitään muutettu.

 

Selkeä Suomi-special? Kuka tietää/tunnustaa?

 

 

Link to comment
10 minutes ago, Kharon said:

Tähän vielä semmonen hassu että omaani katselin sinistä kumia kun siinä sellainen kuuluisi olla. WW tarjoaa melkein tummansinistä kumia, Paruzzilla on taas vaaleansininen ja tummansininen kumi ja molemmat eri sävyä kuin WW:n kumi, tumma on paljon tummempi ja vaalea tietty vaaleampi.

 

Voi kun kiva, saa arpoa että mikähän näistä on suunnilleen oikea. Autossa on vähän kulahtanut musta ja jotenkin muistelen että suomikuplissa ei koskaan ollut mitään muuta kuin mustaa alunperinkään.  Tuo on minulla neljäs Kupla eikä niissä ainakaan ollut muuta kuin mustaa, Yksi oli suoraan ensimmäiseltä omistajalta ja väitti että ei ole mitään muutettu.

 

Selkeä Suomi-special? Kuka tietää/tunnustaa?

 

 

WW kumit on täsmälleen saman väriset kun sea blue kupla, eli vähän tummat gulf blue kuplaan. Mulla on sellaiset meinaa mun -65 sea bluessa.

Link to comment
2 hours ago, Kharon said:

Tähän vielä semmonen hassu että omaani katselin sinistä kumia kun siinä sellainen kuuluisi olla. WW tarjoaa melkein tummansinistä kumia, Paruzzilla on taas vaaleansininen ja tummansininen kumi ja molemmat eri sävyä kuin WW:n kumi, tumma on paljon tummempi ja vaalea tietty vaaleampi.

 

Voi kun kiva, saa arpoa että mikähän näistä on suunnilleen oikea. Autossa on vähän kulahtanut musta ja jotenkin muistelen että suomikuplissa ei koskaan ollut mitään muuta kuin mustaa alunperinkään.  Tuo on minulla neljäs Kupla eikä niissä ainakaan ollut muuta kuin mustaa, Yksi oli suoraan ensimmäiseltä omistajalta ja väitti että ei ole mitään muutettu.

 

Selkeä Suomi-special? Kuka tietää/tunnustaa?

 

 

 

Tää menee vähän välimerkin säätämiseksi eli -62 gulfblau-Kuplassa on uutena olleet satinblau -väriset matot. Tuossa kuvassa oleva pari on mulla tarpeettomana, jos Kharon tällaisia etsit. Ei oo hinnan kiroissa, lisätietoja YV:llä tai WA o45-66 88 kaksviiskaks

20210907_141024 mod.jpg

20210907_141102_mod.jpg

  • Like 2
Link to comment
9 hours ago, DOODAH said:

Kyllä kuuluu gulfblau paksutolpassa olla gulfblau kumit. Tuo peten linkkaama paksutolppa on mun vanha. Siinä oli ja on mulla tommoset irrallaanki yhdet seuraavaa varten.

Golfblau värisessä kuplassa oli satinblau väriset astinlaudan kumit. Minulla ´62 haitarikatto kupla ja juuri nämö kumit paikalla. Tästä sivusta saa kaikki värikokoelmat mitä aikanaan oli markkinoilla: http://www.buginfo.de/typ1/1962/export/l390golfblau.htm

Edited by pepix
Link to comment
8 hours ago, Luki said:

 

Tää menee vähän välimerkin säätämiseksi eli -62 gulfblau-Kuplassa on uutena olleet satinblau -väriset matot. Tuossa kuvassa oleva pari on mulla tarpeettomana, jos Kharon tällaisia etsit. Ei oo hinnan kiroissa, lisätietoja YV:llä tai WA o45-66 88 kaksviiskaks

20210907_141024 mod.jpg

20210907_141102_mod.jpg

Jos nämä ei mene Kharonille, minä voisin ostaa ne. Mutta vain jos Kharon ei nämä ota!

Edited by pepix
Link to comment

Saksassa on myos huipuvalmistaja joka väsää astinlautoja, ei mistään läkkipellistä, vaan kunnon tavarasta.. Siellä oli kanssa vaikka mitä väriä tarjolla.. Petteri varmaan saattaa tietää kyseisen herran.. mulla tallissa niiden käyntikortti jossain, pitää kattoa kuhan Lapista kotiutuu.. Toimittaa Suomeen ku juttelin joku kuus vuotta sitten jos on vielä pystyssä... BAd Cambergissa/HOssa oli ständi, en nyt muista tarkemmin

Edited by Urbantoy
Link to comment
8 hours ago, Luki said:

 

Tää menee vähän välimerkin säätämiseksi eli -62 gulfblau-Kuplassa on uutena olleet satinblau -väriset matot. Tuossa kuvassa oleva pari on mulla tarpeettomana, jos Kharon tällaisia etsit. Ei oo hinnan kiroissa, lisätietoja YV:llä tai WA o45-66 88 kaksviiskaks

 

No hoho! Tottakai otetaan kun kerran tarjotaan. :)

 Yhteystietoja tulee YV:nä.

 

Kiitämme muitakin tiedoista, tämä väriasia on ollut hiukan hämärä.

Edited by Kharon
Link to comment
1 hour ago, Urbantoy said:

Saksassa on myos huipuvalmistaja joka väsää astinlautoja, ei mistään läkkipellistä, vaan kunnon tavarasta.. Siellä oli kanssa vaikka mitä väriä tarjolla.. Petteri varmaan saattaa tietää kyseisen herran.. mulla tallissa niiden käyntikortti jossain, pitää kattoa kuhan Lapista kotiutuu.. Toimittaa Suomeen ku juttelin joku kuus vuotta sitten jos on vielä pystyssä... BAd Cambergissa/HOssa oli ständi, en nyt muista tarkemmin

No tottakai tiedän kenestä on puhetta, omassa kuplassa tämän valmistajan rostari astinlaudat. Tosi hyvä laatuiset laudat. http://www.kaefervwrostfrei.de

Edited by pepix
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...