Jump to content

Kysely:


kuka uskoo että nimimerkki "Aatos Happosen" jutut sinisillä värimerkeillä varustetuista venttiilinjousista pitävät paikkaansa  

58 members have voted

  1. 1. kuka uskoo että nimimerkki "Aatos Happosen" jutut sinisillä värimerkeillä varustetuista venttiilinjousista pitävät paikkaansa

    • Uskon
      14
    • En usko
      16
    • Ei kiinnosta
      28


Recommended Posts

Nettifoorumit on luonteeltaan sellaisia että niihin voi kirjoittaa omia kokemuksiaan osista eikä sitä pysty kukaan varmentamaan onko negatiiviset kokemukset perustuneet joko osan huonouteen tai siihen että asentaja on tehnyt virheen. Voisi tietysti kuvitella että jos Kemissä on usealla harrastajalla hajonnut moottori ja nyt, uutena tietona, Lappeenrannassakin on mennyt moottoreita rikki niin ehkä näissä jutuissa on jotain perää - mutta mikäpä minä olen sanomaan.

Link to comment

Kannattaisi avata tämä äänestyksenä niin ei mene turhanpäiväseksi huuteluksi.

 

Eli kun painat start new topic valitse Create new topic alta vaihtoehto poll niin saat äänestyksen suoraan pystyyn mikä näyttää tilastot äänistä.

Link to comment
Just now, Tanhis said:

Kannattaisi avata tämä äänestyksenä niin ei mene turhanpäiväseksi huuteluksi.

 

Eli kun painat start new topic valitse Create new topic alta vaihtoehto poll niin saat äänestyksen suoraan pystyyn mikä näyttää tilastot äänistä.

 

Niin ja kannattaa myös laitta yhdeksi vaihtoehdoksi että lopeta nyt tälläisten huuteleminen.

  • Like 2
Link to comment
On 10/27/2021 at 11:43 AM, Pepe said:

Olin ystävällinen ja autoin ystävää (maasturi) hädässä, nyt on äänestys lisätty. Ehkäpä tällä tulee mielenrauha tästä asiasta?

"Pepe" on tosiystävä, sillä onhan kummankin sukumme lähtöisin Laatokan koillisrannalta Salmin pitäjästä. Nimimerkki " Aatos Happosen" tarkoitusperät on jääneet minulle ja monelle muulle epäselviksi kun lähes kaikki kirjoituksensa ovat pötyä, ainoastaan yksi piti paikkaansa kun se oli kopsattu luotettavilta sivuilta. Jos moottoririkkoja olisi tapahtunut kymmenientuhansien eurojen edestä niin miksi ko. venttiilinjousien valmistuttajalle ei ole toimitettu yhtään rikkoontunutta v.jousta eikä myöskään ole ilmoitettu vaurioista missään muodossa. Hän on kierrättänyt kirjoituksensa  Volkkaripalstallekkin ulkomaalaisen välityspalvelun kautta jotta niihin ei pääse käsiksi lähettäjästä ( se tieto on tullut ylläpitäjältä ). Mikäli esim. Autoracingin myymiä nokka-akseleita olisi katkennut kymmenittäin ja tuhot olisivat olleet kymmeniätuhansia euroja niin ehkä aihe olisi kiinnostanut osan valmistajaa sekä myyjää jolloin moottoreiden omistajien olisi pitänyt palauttaa nokat ja lähettää lisäselvityksiä tai jopa olla purkamatta moottoria jotta myyjä olisi päässyt tekemään sen itse. Nythän "Aatos Happosen" väittämistä ei ole tullut mitään näyttöä todellisuudessa. Ainakin minä ja moni muu olisi ilmoittanut myyjälle tai valmistajalle....mutta kun "AH:n" väittämät on keksitty niin todistusaineistoa ei ole olemassakaan.... ne on vain hänen sairaassa mielikuvituksessa katkeruuden vallassa esitettyjä. Vastasin siten kyselyyn että EN USKO. Vähän huvittavaa tuossa on kun en tarkoittanut että pitäisi järjestää äänestys.....olihan siihen lisätty kohta EI KIINNOSTA.... kuitenkin vastaajia on kiinnostanut aihe koska ovat siihen vastanneet että ei kiinnosta....alkaisikohan kiinnostaa jos heidän työnantaja ilmoittaisi heille että ovat varastaneet työpaikaltaan ? varmaankin heidän pitäisi pyrkiä näyttämään toteen että eivät ole varastaneet.

 

Edited by Maasturi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...