Jump to content

Vaihdelaatikon numerosarja ?


Recommended Posts

Tässä taas yksi mallisuorite kauppurilta.

Kysellään koodien perään (puujumalan luulis ite tietävän/osaavan selvittää) ja kun ei heti saa vastausta, laitetaan itkupotkuraivarit ja pidetään ihmisiä vajakkeina.

Sitten kun tulee speksit ko. kysymykseen niin ei vaivauduta edes kiittämään.

 

  • Like 2
Link to comment
On 11/5/2021 at 8:30 PM, Juuse said:

Tässä taas yksi mallisuorite kauppurilta.

Kysellään koodien perään (puujumalan luulis ite tietävän/osaavan selvittää) ja kun ei heti saa vastausta, laitetaan itkupotkuraivarit ja pidetään ihmisiä vajakkeina.

Sitten kun tulee speksit ko. kysymykseen niin ei vaivauduta edes kiittämään.

 

Onko sinulla jokin ongelma edelleenkin ? Yrittäisit vastata ensin kysymykseen .... jos et osaa niin voisitko mennä rähjäämään muualle. Tuo AY koodi vaikuttaa melko tuntemattomalta, myöskään minä en ole löytänyt kyseistä koodia muualta kuin yhden vaihdelaatikon kyljestä.....mutta odotellaan vielä "jupsun" kuvaa korjaamokäsikirjasta kun ei ole tarvetta lähteä purkamaan toimivaa vaihdelaatikkoa. Välitykset saa kyllä tietoon katsomalla kierrokset kytkinakselista / renkaista pyörittämällä.

Link to comment
6 hours ago, Maasturi said:

Onko sinulla jokin ongelma edelleenkin ? Yrittäisit vastata ensin kysymykseen .... jos et osaa niin voisitko mennä rähjäämään muualle. Tuo AY koodi vaikuttaa melko tuntemattomalta, myöskään minä en ole löytänyt kyseistä koodia muualta kuin yhden vaihdelaatikon kyljestä.....mutta odotellaan vielä "jupsun" kuvaa korjaamokäsikirjasta kun ei ole tarvetta lähteä purkamaan toimivaa vaihdelaatikkoa. Välitykset saa kyllä tietoon katsomalla kierrokset kytkinakselista / renkaista pyörittämällä.

Ei. Ei ole ongelmia minkään moisia. Ja nyt kyllä ymmärsit väärin. Minähän vain ihailen sun mahtavuutta ja ylitsevuotavaa tietämystä kaikesta.

  • Like 3
Link to comment
4 hours ago, Juuse said:

Joo, taidan jäädä vaan seuraileen sun suurta älyllistä tiedon jakoa ja kunnioitusta muita kohtaan

Nyt kirjoitat asiaa .... onkin parempi että jäät v a i n  seuraamaan mitä uutta tietoa tulee AY koodilla olevaan vaihdelaatikon kohdalla koska et p y s t y  muuta kuin rähjäämään ja sotkemaan asiallista keskustelua.....mutta onko tutkijalla jotakin lisätietoa AY laatikosta ? onko tullut yhtään tuollaista näkyviin ? 

Link to comment

Vähän mielenkiinnosta tuota googlailin ja itse AY koodia en löytänyt mutta AV ja AW koodia on ollut 181 käytössä mitä ei noilta listoilta tunnu muutenkaan löytyvän. Eli loogisesti ajatellen voisi olla 181 loota minkä takia sitä ei kuplan sinikantisesta raamatusta välttämättä löydykkään.

Link to comment

Tuo kyseinen "raamattu" mistä nuo mun tiedot on noukittu, on Canadan vientimalleille tarkoitettu. AY ollut ilmeisesti ainoastaan Canadan vientimalleissa käytössä, minkä takia sitä ei näistä meidän "vääränkielisistä" opuksista löydy.

Kuvat voisin ilomielin laitta jos vain löytäisin ne. Joskus muutama vuosi takaperin kuvasin kyseisen kirjan itseä kiinnostavat tiedot, mutta johonkin ne on hukkunut. 

Tuo kirja kun ei satu olemaan omassa omistuksessa vaan erään koneen/vaihteiston tekijän, jonka kanssa on pistetty sittemmin välit poikki. 

Nuo vaihteistojen koodit ja välitykset olen itse kirjannut tallin seinälle noista kirjoista ja taulukoista, sieltä on aina tullut tarkistettua lootaa purkaessa onko pitänyt paikkaansa ja ainakin tämän AY: n kanssa ne on.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...