Jump to content

Vw kupla


Recommended Posts

Kaikkea voi olla, mutta ihan ensimmäisenä kannattaa kokeilla kepin siirtämistä muutamalla millillä eteenpäin (jos tulee vaikeuksia ykkösen ja kolmosen kanssa niin meni liikaa).  Kepakolla on tapana siirtyä pikkuhiljaa jos/kun sen kiinnityspultit eivät ole momentissa ja niillä on tapana löystyä kun vaihdekeppiä ränkytetään aika usein ja joskus vähän voimallakin. Tussilla tai teipillä merkki siihen missä se on nyt, muuten noin pieniä siirtymiä on vaikea nähdä ja keppi on kovin nirso oikeasta kohdasta.

 

Nimim. koettu on, kahdessakin autossa. 

 

Jos sekään ei auta niin joudutaan vaihdelaatikon sisään, se vaatii työtä ja rahaa. Mutta tavallisin vika on vaihdekepin väärä kohta.

  • Like 1
Link to comment
2 minutes ago, Tutkija said:

Jotka on nimeltään jousto-osa... pusla on aina jonkun akselin tai putken ympärillä oleva liukupinta. Tuo ei oikein sitä määritelmää täytä.

En nyt oikein tiedä mistä määritelmäsi olet keksinyt, mutta sovitaan nyt vaikka näin että jousto-osallisessa nivelessä voi olla myös vika ja sen kunto kannattaa tarkistaa takapenkin alla olevasta luukusta.

 

Jos se on rikki/väljä niin osatoimittajilta sitä saa vaihteen siirtäjäpusla nimellä.

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...