Jump to content

WBX Nokkapyörä


Recommended Posts

2 hours ago, Matti-Pekka said:

No kuplan rattaita varmaan löytyy, nokkineen, mutta onko niitä kuinka ollut irtokamana myynnissä?

 

Uusia pulttikiinnitykseen tarkoitettuja saadatavilla joka VW vauhtiputkasta ja orkkiksistakin noita on muutettu niittikiinnitteisestä pulttikiinnitykseen soveltuviksi.

Link to comment
On 2/16/2022 at 6:31 PM, Matti-Pekka said:

Onko sulla tulossa kova (T1) nokka hydenokan tilalle,vai jotain muuta....eikös ne hydenokat ole kaikki 4pulttisiin

 

CB Performancen 2252 nokka orkkis hydraulinostajien kanssa. Todettu toimivaksi kombinaatioksi ympäri maailmaa WBX skenessä kun ei noita alkuperäisiä nokkia saa enää mistään.

Link to comment
9 hours ago, venera11 said:

Osaatko sanoa millainen tuo jälkimmäinen operaatio on?

 

Kiinnostaisi, koska pääsis suoraan toimimaan oikean kokoisen nokkapyörän kanssa, eikä olisi tilaongelmaa isomman öljypumpun kanssa.


Niittien reiät porattu oikean kokoisiksi ja tehty jyrsinterässä upotus pultin kannalle. 
 

Itselle tuli yhden osakasan mukana tämän näköiset versiot.

 

 

F6F114F3-2600-4E37-9E16-B1F5B34D452B.jpeg

Link to comment
21 hours ago, venera11 said:

CB Performancen 2252 nokka orkkis hydraulinostajien kanssa. Todettu toimivaksi kombinaatioksi ympäri maailmaa WBX skenessä kun ei noita alkuperäisiä nokkia saa enää mistään.

Minä laitoin T1 nokan 4-typen kovien nostajien kanssa 2.1 WBX:ään , ja hyvä tuli. Ne omat hydet on järjestään hakannut kaikki nostin elementit pas2 ..se ei vaan makuulla tuo hyde toimi. Reilut 5 konetta taisin purkaa ja kaikissa oli hakkaantunut. Mulla on pikku ämpärillinen niitä hydejä jos jollain tarvetta ilmenee, Voidaan vielä pikku korvauksesta hioa tasopinnat uudelleen kuperaksi.

Edited by Matti-Pekka
Link to comment
On 2/19/2022 at 1:31 PM, venera11 said:

 kun ei noita alkuperäisiä nokkia saa enää mistään.

Jaa? Mulle kunnostus hiottiin wqnha wbx nokka ja pahimmista paikoista lähti 0.2mm matskua pois. Joten ei tuo uudelle häviä, kuin ö-pumpun käyttöakselin hahmon osalta. 

Link to comment
On 2/22/2022 at 11:23 PM, P_Valtonen said:

Jaa? Mulle kunnostus hiottiin wqnha wbx nokka ja pahimmista paikoista lähti 0.2mm matskua pois. Joten ei tuo uudelle häviä, kuin ö-pumpun käyttöakselin hahmon osalta. 

 

Sulle osui se nokka aihioksi, joka vahvistaa säännön, että ovat kaikki kuluneet paskaksi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...