Jump to content

Autotune.fi


Recommended Posts

Älkää tilatko kyseisestä puljusta mitään! Itse tilasin atecun ja johtosarjan + triggeripyörän ja maksoin hölmö pankkisiirrolla paytrailin kautta.. Mitään ei tullut ja tilauksesta reilusti yli kuukausi aikaa. Soittoihin tai sähköposteihin ei vastata ollenkaan.. Kuluttajasuojaan oltu yhteydessä ja valitus tehty. Oli joku muukin ilmoitus kyseisestä puljusta tehty kuluttajansuojaan..

Link to comment
18 hours ago, Jooo said:

Siellä mennyt vuosi sitten omistajien sukset ristiin ja tietääkseni molemmat jatkavat omia polkujaan.

Nähtävästi tämä autotunen polku ei ole kestävällä pohjalla....

Joo tämä toinen entinen omistaja on rehti kaveri ja pyörittää ruuvauspaja nimistä yritystä nykyään. Sitä kautta sitten sainkin maxxecun.

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Tässä viime päivinä tullut monta kyselyä kyseisestä yritystä koskevista tilauksista yms.

Selvennykseksi vielä että itse en ole ollut osakkaana ja missään tekemisissä AutoTunen kanssa vuoteen.

Nimeni ja yhteystietoni näköjään löytyy vielä joiltain virallisilta sivuilta?

 

Olen jatkanut omia polkujani omalla yritykselläni RuuvausPaja ja Autotunen jatkaja omia polkujaan vuoden verran.

 

Jani Miikkulainen

RuuvausPaja

  • Like 6
Link to comment
  • 1 month later...
1 hour ago, datsunhomer said:

No loppujen lopuksi onneksi sain kuitenkin rahat takaisin, kun myyjä otti yhteyttä ja kertoi olleensa sairaslomalla ja jäänyt sähköpostit ym. lukematta.. Kuitenkin oli viimeinen tilaus tästä puljusta..

Käyhän se selityksestä tuokin..

 

Kyllä esim. mulla luuri on auki ellen nuku, olin sitte töissä, lomalla tai sairaana. Ja meilit tarkastellaan aika-ajoin. Ja kaikenmaailman paperihommat, kirjanpito, yms. pitää hoitaa vaikka olis kuinka kipeä..

Link to comment
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...