Jump to content

O: 5x205 fucks replicat tai jotkut muut harvinaisemmat 5x205 vanteet


Recommended Posts

Esim SSP fooks tai JBW foosh

 

Hakusessa 2x4,5" ET20 ja 2x5,5" ET20 tai vaihtoehtoisesti jos löytyy enemmän kaaresta sisäänpäin tulevalla ET:llä olevat 5,5" niin sellaisetkin käy ympäriinsä.

 

Myös vinkit mistä kannattaisi tilata kun esim https://www.coolairvw.co.uk/product/jbwfoo520520bmfset/ täältä 389£ setti mihin tietty tullit alvlit lelvit lälvit ja postitoimiston kahvirahat.

 

Rauma

nol405464097

Link to comment
46 minutes ago, Urbantoy said:

Kyllähän nuo Fooks:it on melko kirveellä veistetyt, ei paljon tekemistä oikeiden Fuchs:sien kanssa.. Mutta turha noista väännellä, makuasioita..
Ku vertaa esmes näihin:
image.thumb.png.3e0cb2a53ff9544f61198e5b3a06224a.png
Versus Fooks:
image.thumb.png.24072021721f855eb7fc207d819d4796.png

Sikses hassua että laitoit esimerkkiisi kaksi eri replica settiä. Raakileitahan nuo kaikki on. 

 

3 hours ago, metake said:


 

 


Tarkoitit siis tietysti että 321£.. ?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

 

Aivan.... juurikin näin.

Link to comment
3 minutes ago, Tanhis said:

Sikses hassua että laitoit esimerkkiisi kaksi eri replica settiä. Raakileitahan nuo kaikki on. 


tätä komenttia en kyllä tajua ollenkaan, koska replikoitahan nuo kaikki on jos haluaa 5*205 Fukkia alle.. ei semmosta ole orkkiksena edes olemassa..

Link to comment

Noissa ”fookseissa” aika rajuja laatu/ulkonäkö eroja. Esim empin on ihan ok näköiset, kun taas jbw ihan kauheat, kun on maalattu koko vanne ja vaan koneistettu sorvissa puolat metallille takaisin. Myös puolan muoto on jbw:llä ihan hirveän neliskanttiset. Noiden itse maalaaminen/detaljointi ei ole mitenkään hirveän hankalaa jos haluaa nätit tehdä kiillotetusta setistä.

Link to comment
11 minutes ago, Stidi said:

Noissa ”fookseissa” aika rajuja laatu/ulkonäkö eroja. Esim empin on ihan ok näköiset, kun taas jbw ihan kauheat, kun on maalattu koko vanne ja vaan koneistettu sorvissa puolat metallille takaisin. Myös puolan muoto on jbw:llä ihan hirveän neliskanttiset. Noiden itse maalaaminen/detaljointi ei ole mitenkään hirveän hankalaa jos haluaa nätit tehdä kiillotetusta setistä.

Nuissa mun laittamissa kuvissahan on just Empin tekeleet ekana.. ja onhan ne nyt ihan eri mualimasta ku JBW:een Fooks:it.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
12 hours ago, Urbantoy said:


tätä komenttia en kyllä tajua ollenkaan, koska replikoitahan nuo kaikki on jos haluaa 5*205 Fukkia alle.. ei semmosta ole orkkiksena edes olemassa..

Niin siis höpötit orkkiksista ja sitten laitat kuvan kaksista replikoista.

 

Ja en mä nyt ole empejä pois sulkenut kaikki vaakakupissa samalla viivalla. Kromatut ilman viimeistelyä olisi varmaan parhaat niin saisi sitten itse maalattua mieleisekseen. Tai sitten täys kiilloitetut mutta nekin perhanat ei ole oikeasti kiilloitetut vaan niissä yleensä kiiltopinnoite.

 

Ja tottahan toki ei näistä orkkiksia saa mitenkään, homman nimi nyt vaan on sellainen että rumpujen ja jaon muutos voisi olla mun tapauksessa vähän haastavaa ilman että menee koko jarrupaketit uusiksi ja siltikin luultavasti alle päätyisi replicat vaikka jako olisikin 5x130

Edited by Tanhis
Link to comment
11 hours ago, Stidi said:

Noissa ”fookseissa” aika rajuja laatu/ulkonäkö eroja. Esim empin on ihan ok näköiset, kun taas jbw ihan kauheat, kun on maalattu koko vanne ja vaan koneistettu sorvissa puolat metallille takaisin. Myös puolan muoto on jbw:llä ihan hirveän neliskanttiset. Noiden itse maalaaminen/detaljointi ei ole mitenkään hirveän hankalaa jos haluaa nätit tehdä kiillotetusta setistä.

JBW tarjoaa taitaa tarjota neljää eri viimeistelyä tuo koneistettu halvin sitten ns käsin kiilloitettu kaksvärinen täyskromattu ja kromattu kaksivärinen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...