Jump to content

Virranjakajista - kanisteri rikki?


Recommended Posts

Laitanpa tännekin kysymyksen, kun saattaa tuonne tekemääni projektilankaan hävitä. 

Mulla on tuossa jakaja 043 905 205K. Vakuumikanisterista imemällä ei saa ennakkolevyä (mikähän lie oikea nimi) liikkumaan lainkaan. Otin kanisterin irti, jolloin levy liikkuu herkästi, mutta kanisterin letkusta imemällä ei kanisterin käyttövarsi liiku juuri lainkaan. Ei siitä ilma läpikään tule. Onko tuo siis rikki, vai onko se todella noin jäykkä? 

 

Tähän liittyen toinen kysymys. Hyllyssä olisi iso jakaja 60-luvun alun 1200-kuutioisesta, nro ZV/PAU 4 R 5. Toimiiko tuo millään lailla 1600-kuutioisessa yksireikäkansikoneessa, jossa on Brassi-Solex H30/31 Pict -kaasari? Luulisin että ei välttämättä kannata kokeilla, vai kannattaako? 

 

Pikaista kannanottoa asiantuntijoilta toivoen. Ajamaan pitäisi päästä.

Kiitos etukäteen.

 

Link to comment




Tähän liittyen toinen kysymys. Hyllyssä olisi iso jakaja 60-luvun alun 1200-kuutioisesta, nro ZV/PAU 4 R 5. Toimiiko tuo millään lailla 1600-kuutioisessa yksireikäkansikoneessa, jossa on Brassi-Solex H30/31 Pict -kaasari? Luulisin että ei välttämättä kannata kokeilla, vai kannattaako?


Toimii. Itse mennyt n. 30 tkm samanlaisella combolla.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment





Toimii. Itse mennyt n. 30 tkm samanlaisella combolla.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Samanlaisella moottori kombolla minulla on 009 ja tulpattu Solex 30 Pict 1:sen alipaineliitin. Kilometrejä ei hirveästi alla ja toiminut taajama vauhdeissa ok. Noita valurauta alipaine jakajia löytys useampi onko mitään hyötyä vaihtaa sellainen 009 tilalle?

Lähetetty minun SM-A715F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...