Jump to content

Kuplan rumpu


Recommended Posts

Osaako joku sanoa mikä mahtaa olla kuplan 1303s rummun seinämä vahvuus? (Pulttien kohdalta) nykyiset pultit liian pitkät. Ottaa kiinni jarru hilppeisiin. Nykyisten pulttien kierteen pituus 27mm. Vanteet jotka tulee alle niin on JBW 15" et 35

Link to comment
Vastausta en tiedä, mutta tätä ongelmaa on ollut muidenkin vanteiden kanssa. Pultit sorviin ja siivu pois on helpoin ratkasu.
Pinnapultit on myös osoittautuneet kovin toimiviksi..

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
14 minutes ago, Sami said:

Kiitos paljon. "mikko k" Toivotaan että onnistuu. 


Pultteja, vanteiden kartiota ja vanteiden vahvuuksia on monenlaisia. Yksinkertaisinta on laittaa pultti vanteeseen ja katsoa että max 15mm tulee vanteesta ulos. Ja siitä pultti poikki.

Link to comment
2 hours ago, metake said:

Pinnapultit on myös osoittautuneet kovin toimiviksi..

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 


Pinnat on kyl mukavat. Kuplan rummuissa tausta ei kuitenkaan ole suora, joten olis hyvä koneistaa tausta suoraksi. Saa tukevan ja kohtisuoran asennuksen.

Link to comment
1 hour ago, mikko k said:


Pinnat on kyl mukavat. Kuplan rummuissa tausta ei kuitenkaan ole suora, joten olis hyvä koneistaa tausta suoraksi. Saa tukevan ja kohtisuoran asennuksen.

Kierrettävät pinnapultit on minun kokemuksen mukaan ihan hyvät siviilikäytössä. Kun laittaa liiman puhtaaseen kierteeseen, niin voi avata mutterit pulttipyssyllä.

Edited by x-pj
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...