Jump to content

Myrkky -71 Kastenwagen


Recommended Posts

Ulkohallista seuraava kaveri pajaan tämän talven projektiksi. Monta vuotta sitten jo Porin seudulta pelastettu umppari luotisuorilla kyljillä ja kivalla patinalla.

 

Samalla käyttöentisöintityylillä tehdään tämäkin kuten viime talven Mastonipaku. Ei mitään täyttä restaurointia mutta kaikki paikat ruosteettomiksi ja kulunu pintapuoli jätetään.

 

Ekat kuvat pajaan pääsyn jälkeen.

 

834397891_Myrkky001.thumb.jpg.ef44957d1986cc1be7de6301c6931442.jpg

 

493268640_Myrkky003.thumb.jpg.dfb7867beaef7500b8cffab5bae475d3.jpg

 

615498496_Myrkky004.thumb.jpg.86bbae4c70e1f7c331613b8f5ec57bcc.jpg

 

1986573995_Myrkky006.thumb.jpg.ad07ed08a80d0210f0f518f20e71ba71.jpg

 

Ja huollettukin on tsek

 

349409789_Myrkky007.thumb.jpg.9847348ba740ce1d16fde540f47755de.jpg

 

Ekana sitte alotettiin kuskin kulmasta. Vähä doglegi repsotti ja plasmallahan se lähti hetkessä.

 

1538276267_Myrkky009.thumb.jpg.b6aa93a1c2eea9586c00be45b27f840e.jpg

 

2093098915_Myrkky010.thumb.jpg.f4a9a54a33c9121bb6a7b73402529fad.jpg

 

Eka korjauskohde.

 

448642783_Myrkky012.thumb.jpg.533ffad2f4d87da1d83708a6cea46222.jpg

 

594415385_Myrkky013.thumb.jpg.188d4a7bb6e4d630a54a51100b772938.jpg

 

981167053_Myrkky014.thumb.jpg.ec6c3028c00435f528c7e976b8635c01.jpg

 

1776463730_Myrkky016.thumb.jpg.e5fba49033df841b451ddbc54b9ea5f0.jpg

 

410291528_Myrkky017.thumb.jpg.339a4b43ae96a8f0843cd702eb950963.jpg

 

Ja olihan se turvavyönkiinnike tietysti mädäntyny mutta oli myös sen takaa mukavasti muhinu ku alkas purkamaan.

 

311446555_Myrkky019.thumb.jpg.01f339fb15c094eafc11d108c5a2bf57.jpg

 

2039096862_Myrkky022.thumb.jpg.638a0c7b4a6d2c490d85b1d286874d1a.jpg

 

516353044_Myrkky024.thumb.jpg.4ec35565854f9850cded8c0f82b2b6e2.jpg

 

Sitte toi turvavyön kiinnike vanhasta tottumuksesta viime talven Mastonin tapaan.

 

227749785_Myrkky029.thumb.jpg.c5646c0ff7a4a6ec50ccdbd85571fdc5.jpg

 

Ja jos sitä vähä madaltais nii tehdään samalla kuomut renkaille ettei heti raavi. Ja kuitenkin oli ruostunu puhki nuo kohdat niin samalla.

 

198546390_Myrkky030.thumb.jpg.0ebb38ffa701df930cd38720093114f4.jpg

 

1454171792_Myrkky033.thumb.jpg.8152bfb1d4e8f447df06bba05b243825.jpg

 

Ja lopuksi riipaistu vanhat kynnyksen jämät ja poikittaisten päät kuskin puolelta mäkeen. Ei mitään kauheeta löytyny. Vähä tunkinkorvakkeiden kotelojen takaa oli pitkittäiset päässy ruostumaan läpi niin onneksi tuli kaikki pois edestä niin saa nekin kuntoon.

 

1988516972_Myrkky037.thumb.jpg.73aa95849c41d12549899e318d0187a2.jpg

 

Englannista tuli jo pitkä paketti Schofieldin peltiä niin saa laatupaloilla paistaa taas ai että.

  • Like 13
Link to comment
  • 5 weeks later...

Löytyhän sieltä koteloiden takaa riisipaperia niinku viimeksi kehuin.

 

1571631283_Myrkky038.thumb.jpg.4674317a06a14cf1e4642dae30abcc55.jpg

 

Mutta hitsaamalla siitäkin selvittiin.

 

871645219_Myrkky042.thumb.jpg.ef492748cf9d6e728e83086fd649785c.jpg

 

C-pilarin alapää oli päässy myös katoamaan ja aika huonosti löytyy Schofieldilta sitä joten polven päällä oli tehtävä yks.

 

1392530161_Myrkky045.thumb.jpg.46cd24dafbf485d132908f6ee7f1b0dd.jpg

 

1620340031_Myrkky046.thumb.jpg.d58617e65e9c93f002125791b3f67be0.jpg

 

Ja kiinni meni kivasti.

 

916699151_Myrkky047.thumb.jpg.d9ccfe2eec6d0b51092a4e9dfaafea66.jpg

 

Sitten kynnyksen ekaa vahvikepalaa paikalleen.

 

782802841_Myrkky048.thumb.jpg.45dda5043fa75c2f0a91f421d8c85439.jpg

 

1011124277_Myrkky049.thumb.jpg.3ef7e0e55422c685603ca90056ec8a2f.jpg

 

1682434501_Myrkky052.thumb.jpg.7257663eddec06ea87d29f1e14931e49.jpg

 

Seuraavaksi kynnyksen sisäpuolta.

 

1053940659_Myrkky053.thumb.jpg.fa7c40b5d0bf62be431b78f1888564f8.jpg

 

182562499_Myrkky055.thumb.jpg.c9d16871eedfefa68ae033a44286cc39.jpg

 

1305505059_Myrkky059.thumb.jpg.cc8d080f977fb6970d18c263cbfc3f83.jpg

 

B-pilarin alapäätä joutui myös vähän hahmottelemaan uusiksi.

 

1557315931_Myrkky062.thumb.jpg.1d480446a9f27c06e8640bb35708aa61.jpg

 

Ja pintapelti kiinni.

 

1163443599_Myrkky064.thumb.jpg.1aa0f2da34996c6b7c83af3516a25227.jpg

 

Kynnyksen peräpäähän uutta seinää.

 

1067029487_Myrkky066.thumb.jpg.c37b58908853eecd7f881be1810e1a13.jpg

 

Sitten päästiin paistamaan pintapeltejä paikalleen. Istuvuus ihan kymppi. Mahtava tehdä Alanin osilla!

 

997156042_Myrkky068.thumb.jpg.626bcc9262845995cd85393a38c60959.jpg

 

202666847_Myrkky069.thumb.jpg.6939a2d46da1e535ead421d20c06e0dd.jpg

 

910966120_Myrkky073.thumb.jpg.34b552ef5e9e62df3c6897457aaec02f.jpg

 

Sitten vielä keskiosan pintapellit kiinni ja tämän iltavuoron tuotoksena viimeistelyn kautta tämä puoli kynnyksen osalta valmis.

 

84077967_Myrkky077.thumb.jpg.4b16232f6927a7bfef914704659200eb.jpg

 

1620631165_Myrkky078.thumb.jpg.2a52db8a39e5c1ae288a273008d53d41.jpg

 

2089246984_Myrkky081.thumb.jpg.a7ece07e8590fc6bf1e06d3f881c5666.jpg

 

Pikkasen juotin kapillaariilmiöllä tinaa noihin saumoihin niin tulee hyvä.

 

673371214_Myrkky084.thumb.jpg.9cbf4baef83021b36d06ac81be5c8ada.jpg

 

Tämä puoli valmis. Seuraavaksi poikittaisia ja/tai sitten eturenkaan takapuolella oleva pystypelti.

 

1241981815_Myrkky085.thumb.jpg.83a83596893457f23eeff0bf374bc52f.jpg

  • Like 18
Link to comment

Tässä kuvia mun palliksen torsioputkesta. Se oli runkopalkin ulkopuolelta ruosteeton, mutta runkopalkin sisältä lähes poikki ruostunut. Pitää muistaa että torsioputki välittää vääntösauvan vääntömomentin runkopalkkiin, eikä pelkkää auton massaa.

 

Torsioputken seinämävahvuus taitaa olla noin 3 mm ja silti se oli paikoin puhki ruostunut, kuten kuvasta näkyy.

 

EDIT: Okei, en näköjään edes  osannut luoda linkkiä ketjun oikeaan kohtaan, vaan menee ketjun alkuun, sorry...

 

EDIT EDIT: Näyttäisi kuitenkin tuosta linkin oikeassa yläkulmassa olevasta vinonuolesta menevän oikeaan kohtaan...

Edited by MicaL
Link to comment

On ne hurjan näköseksi päässy joissain autoissa!

 

Tänään aamuvuorossa ihan varmuudeksi vielä otin terävän ruuvimeisselin ja vasaran ja koitin niillä vaikka ei se näyttäny pintapuolisestikaan ku pintaruosteiselta. Ei menny läpi silläkää et kyllä sielä tavaraa vielä on.

Link to comment
  • 2 months later...

Jatkettiin kuskin puolen toimitusta tuolla etupyöränkotelon peräseinällä ja doglegillä. Hyvin istuu ja saa jatkaa.

 

2067495121_Myrkky086.thumb.jpg.0ea54de773317457269c30295752de8c.jpg

 

229182575_Myrkky089.thumb.jpg.d9ec3a4971e5bdaecf2682b90872971e.jpg

 

1202901885_Myrkky092.thumb.jpg.83fb86ebeed94de6085eccf3da8cca59.jpg

 

2002526270_Myrkky094.thumb.jpg.df44021f9ece87f5ecbe34bcf3b81be5.jpg

 

Sitten vielä poikittaisten päät paikalleen ja hetkeksi siirtyminen apparin puolelle.

 

1398273160_Myrkky096.thumb.jpg.6423d112ee3cfbadb7fa69a93af7f2ce.jpg

 

Ekaksi taas plasmalla vanhat pois. Ja samat paikat tällekin puolelle.

 

264299514_Myrkky098.thumb.jpg.a95d10e083ce850a64f182084a966662.jpg

 

1404475984_Myrkky099.thumb.jpg.ca29d6fbebac16d6c990a79d693da620.jpg

 

1327451831_Myrkky101.thumb.jpg.f1b4bb7689ef5707b6f9b1f010a7762c.jpg

 

1319909892_Myrkky103.thumb.jpg.b78cda906a6ce4897fd8df83a78b93f7.jpg

 

Ja tynnyrinkuoria myös tälle puolelle.

 

1609897514_Myrkky106.thumb.jpg.3dd925cb6109afb726837477414420b4.jpg

 

Kynnykset oli taas ihan riisipaperia ja kaikki pois. Myös jotain vanhoja tuplapeltiyllätyksiä pois.

 

1958011415_Myrkky107.thumb.jpg.4d81fa56d631285a25ce63a011aed5b5.jpg

 

1255961274_Myrkky108.thumb.jpg.4b6f560efeeb80105861d2d8356aae0c.jpg

 

1581476671_Myrkky109.thumb.jpg.c344ed06ddf93cccb252d23893a4aaa6.jpg

 

C-palkin pää myös tälle puolelle tehtävä ja asennettava.

 

1218275651_Myrkky110.thumb.jpg.e05deee723987f297a94cee4ead4d9b8.jpg

 

1648542892_Myrkky111.thumb.jpg.3ebf4eb410a8ad935741bc78215f0979.jpg

 

Sitte kynnyksen keskivahvike paikkaansa ja hyvin istuu aatun pellit ku b-pilarin jämiin natsas täydellisesti.

 

271870552_Myrkky112.thumb.jpg.4875bb2baeb4aab90e36ef2d0ac8e121.jpg

 

668840581_Myrkky113.thumb.jpg.56209d42bd1fd56c044ecba3eb4405bb.jpg

 

Sisäpuolen valmistelu hitsaukseen ja kiinni.

 

433202109_Myrkky114.thumb.jpg.b4a47e1f321504ab24a65c94efa109da.jpg

 

1981722483_Myrkky115.thumb.jpg.d53140bc18667c9b7377683a45ecb4ff.jpg

 

B-pilari taiottiin paikalleen ja kynnyksen pintapelti kiinni. Seuraavaksi takalokarin alareunoja varmaankin.

 

1661543807_Myrkky116.thumb.jpg.93240592c187d6a1abc4eebec66d95ad.jpg

 

644817667_Myrkky120.thumb.jpg.a6d0d3dcaca408c8b1302928ab71614f.jpg

 

 

 

  • Like 12
Link to comment
  • 1 month later...

Kynnyksen perään piti tollasta roiskeläppää sovitella mutta oliki mädänny ylemmäs niin piti tollanen tilkkutäkki tehdä tuohon. Välttää rapakaaren virkaan.

221034469_Myrkky122.thumb.jpg.7cc1464fbe4c7eed2cca8befcc754737.jpg

 

1560124837_Myrkky124.thumb.jpg.3706fe27f08744766fa2df0155fa4f87.jpg

 

Ulkopuolen pintapeltiä siihen sivuun paikalleen.

 

582169227_Myrkky123.thumb.jpg.12ac1a13396b941286eb31605516f709.jpg

 

36652282_Myrkky127.thumb.jpg.491385af4feb1f2fe52b236de8509f68.jpg

 

Ja sitten kynnyksen etupäähän roiskastiin tollanen.

 

767084153_Myrkky129.thumb.jpg.a967d9716197e683d38111f42636f3b9.jpg

 

Doglegi meni tällä puolella huomattavasti vähemmällä väkivallalla paikalleen mistä lie johtu.

 

819853932_Myrkky131.thumb.jpg.87d22a8756a1a67f7e6318430ab4361b.jpg

 

287815660_Myrkky132.thumb.jpg.2afa77d091348fd661cef2c52d39cb4f.jpg

 

Sitten poikittaisten päät paikalleen.

 

217528606_Myrkky139.thumb.jpg.d46802d94c2a2a0fc6804a6a4b0a4f7a.jpg

 

Takakulman  kimppuun seuraavaksi. Se on kärsinyt kovan elämän.

 

1390453644_Myrkky136.thumb.jpg.8d9b29ecd56d43c79df6c6e2a9dd2b81.jpg

 

1325588833_Myrkky138.thumb.jpg.c6cb171fe59958f2b9a1211c079fe9a7.jpg

 

1069909548_Myrkky141.thumb.jpg.1673f856d2ac7e0d4988e83525e7ed00.jpg

 

424274431_Myrkky142.thumb.jpg.abf576a435512c95d6da87ae94af01d4.jpg

 

265329091_Myrkky150.thumb.jpg.db5b60869d73065f227876af269615dc.jpg

 

Sitten huomasin että onhan se takapyörän päältäkin mennyt ruoste läpiasti ja joutu purkamaan tuon kaarenki.

Onneksi ehdin jo vaihtaa takapyörän eteen pintapellin niin ei mennyt liian helpolla yhdellä palalla. huh.

 

1288787688_Myrkky147.thumb.jpg.e89cf31309cec076e0c7e4c917364f7f.jpg

 

1263992640_Myrkky151.thumb.jpg.0d081bee5c3e63a7c863888ff73a5c29.jpg

 

D-pilarin alapää näytti aivan 3 päivän provinssirokin jälkeisiltä kalsareilta niin joutu sitä uuden värkkäämään siihenkin.

 

1840955495_Myrkky152.thumb.jpg.c96291c984434b7d3bf608cd7775688b.jpg

 

1993935378_Myrkky155.thumb.jpg.bdeb7b132d174248f841ab8c43973f71.jpg

 

Akkuhyllyä sai sitten pistellä kiinni niin ollaan jo voiton puolella täällä kulmassa.

 

2024825724_Myrkky158.thumb.jpg.c73dac6f931b0323e53a983fc034fb25.jpg

 

Nämä kun vielä tuohon roiskauttaa kiinni niin saa vaihtaa puolta.

 

358205899_Myrkky160.thumb.jpg.e8c84ec0b5c83a82c4684a36e7f6ad52.jpg

 

  • Like 11
Link to comment

Niin takapyörän etupuolella pintapelti?

 

Oon varmaan joskus tuolla Kupla -61 Topi -ketjussa kertonut näistä. Ehkä.

 

Paneelin asemointi kai on se tärkein, näkisin asian niin. Jos sitä ei oo hierottu kohdalleen ennen hitsausta puskusaumassa, niin kaikki sen jälkeen on taistelua jos haluaa hyvän näköisen lopputuloksen, johon ei ainakaan hirveästi tasoitetta tarvi maalin alle. Yrittää saada sen millin raon joka paikkaan ja pinnat ihan tasan. Siinä sitä eniten aikaa menee. Sitten koneen säädöt niin, että sulaa läpi asti että jää täys materiaalivahvuus sen jälkeen kun hiotaan sauma alas. Pikkuhiljaa edetä jäähdytellen, minimoida se peltien vetely.

 

Jos on pitkä sauma niin otan enimmät pois raakalla vehkeellä, rälläkkä missä kivilaikka. Lamelli on pehmeä ja syö helposti sauman vierestä materiaalivahvuutta.

Sitten ilmakoneilla. Vinku missä 76halk. 1 millinen katkaisulaikka tai 4 millinen. Millinen äkäisempi. Sillä sheivaan sauman niin lähelle peltiä kuin mahdollista.

Sitten paikasta riippuen. Kulmavinku missä 50millinen hiomalaikka hion sauman materiaalin tasalle. Tai nauhahiomakoneella vetelen sauman suuntaan. Mulla on sellanen joka käyttää 10x330 nauhoja. Sitten epäkeskohiomakoneella 80kark. paperilla tuollainen pinta mikä kuvissa näkyy. Sillä saa samalla noi varastomaalit pois.

 

Aikaa menee hitosti ja varsinkin jos sitä tekee saumalle molemmin puolin peltiä. Siksi tässä autossa oon jättäny noi hiplailut noihin pintapelteihin. Vaikka menee aikaa niin sitten ne säästää kyllä siinä maalausvaiheessa kun pohjia tehdään.

 

  • Like 6
Link to comment
  • 1 month later...

Näin ne pellit roiskautettiin tälle puolelle kiinni.

 

877894908_Myrkky161.thumb.jpg.9c35d3614e9618fdd3430fca4a8f8179.jpg

 

707351244_Myrkky164.thumb.jpg.cc451e7832dd1ed8fc9c2b7d1d5ec6b0.jpg

 

485395794_Myrkky165.thumb.jpg.b9b02c53440243d05262628d2fe6d29d.jpg

 

Loppuun vielä roiskeläppä kiinni niin sai vaihtaa toiselle puolelle takakulmaa.

 

407764825_Myrkky166.thumb.jpg.2f2dab213895756d224b08688b58c356.jpg

 

Purettiin pehmoiset pois ja paljon parempi tämä puoli. Mutta silti tuli vähän yllätystä alkukatselmointiin ja joutu tilata vähän uutta peltiä siihen mitä ajatteli.

 

179370735_Myrkky167.thumb.jpg.bd720ff7a4f8dd57848d6a19e9471d40.jpg

 

Pilarin alapää oli täälläkin huono ja uutta tilalle.

 

1885362250_Myrkky169.thumb.jpg.47674cc9ddb9bb15063e14697589617a.jpg

 

734981037_Myrkky170.thumb.jpg.b117617e21199aea8ac696769b33f65a.jpg

 

176518798_Myrkky176.thumb.jpg.0443f3a38a28ce8bff9e1d1c1a0c4976.jpg

 

Koitin tällä puolella eri järjestystä peltien kanssa. Tein eka ulkopellit ja pudotin lopuksi tuon akkuhyllyn reikäänsä. Toimi näinkin päin.

 

1798342694_Myrkky177.thumb.jpg.a95325103ad8cf646dad92554531027a.jpg

 

1744423325_Myrkky178.thumb.jpg.6aef02ac9284578531edacb6079b8830.jpg

 

Nyt saa siirtyä taas auton alle ja vedellä uudet käkkäriputket ja lämpöputken ja keskimmäiset poikkipalkit joista nuo putket menee läpi.

 

  • Like 8
Link to comment

Mukava seurata kun itsellä varhais palliksessa samat paikat hitsauksessa. Voi kattoa mallia miten se on viimisen päälle hitsattu ja verrata omiin räpellyksiin

Lähetetty minun SM-S908B laitteesta Tapatalkilla

  • Like 1
Link to comment
13 hours ago, mapping said:

Mukava seurata kun itsellä varhais palliksessa samat paikat hitsauksessa. Voi kattoa mallia miten se on viimisen päälle hitsattu ja verrata omiin räpellyksiin emoji16.png

Lähetetty minun SM-S908B laitteesta Tapatalkilla
 

Harjoitus tekee metsurin! Ja pääasia että tekee.

 

Hyvä jos näistä kuvista on edes vähän apua kokonaisuuden hahmottamisessa jos on oikein pahasti kadonnu peltiä.

  • Like 1
Link to comment
  • 1 month later...

No se KKP tuli ja meni. Ei ehditty. Kaikenlaisia ansoja matkalla. Eiköhän se parin viikon sisään sitte oo katsastuksessa.

Peräkulmien valmistuttua mentiin alas runkopalkkeihin ja tunkin korvakkeisiin. Uusi lämpöputki samalla ja uudet käkkärinputket vetelin. Ja sähköjohdoille putki.

 

Myrkky201.thumb.jpg.22576c40de6d67ecb072d52fab3dc835.jpg

 

Myrkky205.thumb.jpg.223a783ce790221da1b5cc704ba19341.jpg

 

Myrkky206.thumb.jpg.a159d4250a7c1fc73b8925f7546f5f18.jpg

 

Myrkky207.thumb.jpg.f6e07a25b9540f68157449773601df11.jpg

 

Myrkky180.thumb.jpg.28b530f55ca90abd220c6c1858da2141.jpg

 

Myrkky182.thumb.jpg.c2e6cc3aa98f5ff2385f84fb51e0912e.jpg

 

 

Muistin että täälä oli joku pikku kinkama vielä.

 

Myrkky184.thumb.jpg.15bb51d7c804a6ea8056c218e0bd0a6a.jpg

 

Ja tuo tarjoilulautanen ilmanputsarille takaisin kiinni.

 

Myrkky185.thumb.jpg.3b09aa722cfbe46d34288316c3dd4f7d.jpg

 

Sitten tein korotuspaloja penkeille.

 

Myrkky189.thumb.jpg.783ca3c947dacb7eda69ac937d55690e.jpg

 

Myrkky192.thumb.jpg.5a3aa54b737f6980b1728b259f4c9a6e.jpg

 

Ja lopuksi lattianpaloja kiinni ja se oli ruostehommilta siinä. Ei hitsaushommilta, ainakin vetareille pitää väistöt vielä tehdä pitkittäisiin taakse.

 

Myrkky195.thumb.jpg.5bfee8a79288ffe797bafc2d871c8f4b.jpg

 

Jäi epoksivaihe kuvaamatta mutta sitä alle ja sitten alkuperäistä elmgreeniä päälle.

 

Myrkky197.thumb.jpg.9f89003e4055e54408b349f3c56a2c9b.jpg

 

Myrkky199.thumb.jpg.5bcc08294dec494806a5071b0ad57140.jpg

 

Etuakseli on jo vaihdettu kapeampaan itsetehtyyn, neulalaakerit vaihdettu siihen. Pöllönivelien vaihtelua ja raidetankoja kapeammaksi ja sellaista pientä meneillään nyt.

  • Like 11
Link to comment
  • 1 month later...

Näin se tämäkin kertomus päättyy. Alustaa hiplailtiin mennyt kuukausi puolitoista. Tiivisteitä ja donitseja. Jarruja uusittiin.

Letkuja ja putkia. Moottoria punnasin kyytiin ja se takatukikin piti itse rakentaa kun sitä moustache baria ei vaan löytynyt.

Sivuovenkin sai nostaa paikalleen.

 

Myrkky209.thumb.jpg.7f368600798b9d9292e0646069fc7820.jpg

 

Myrkky211.thumb.jpg.2ec20b6a30fe6802038e4fc0d4569f42.jpg

 

Myrkky212.thumb.jpg.1041b70cd1fb15ff15b8918f9b676748.jpg

 

Tällä päivämäärällä hyväksytty suomen tieliikenteeseen. Turvallista matkaa!

 

Myrkky213.thumb.jpg.15c0064533f40fc9a7404a69f08f0051.jpg

 

Moottori on todella terhakka tonnikuussatanen. Kiva ja hyvä ajaa. Ajellaan nyt pikkuvikoja pois tässä hetki jos sellasia esiintyy sekä kähmätään tuo maalipinta alaosista vastaamaan muuta autoa ja laitetaan sitten myyntiosastolle uusi ketju. 

  • Like 12
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...