Jump to content

Hajosiko kytkinakseli?


Guest Mikko

Recommended Posts

Vedin koneen irti. Koneeseen jäi kiinni kytkinakseli, eli lähti laatikon sisältä ulos.

Onko tuo normaalia, voinko vain työntää sen takaisin laatikkoon, vai menikö laatikkokin purkuun? Onko tuo kytkinakseli jollain lukkosokalla kiinni lootan päässä? Ura siinä ainakin on, mutta onko juuri tuota varten?

Kyseessä siis T1 motti ja IRS-loota.

Link to comment

Loota purkuun! :( Siellä on pudonnu sokka perän pohjalle ja myös pakkia käyttävä akselin tumppi, joka on kytkinakselin ja pääakselin liitoskohdassa! Siis perän purkaminen toiselta puolelta riittää, mielummin oikealta jos se on aukeavaa mallia.

Link to comment

No voi persana!!

 

Ei oo paikkaa korjata, talonmies ja isännöitsijä kitisevät ja kiroavat kun pudotin koneen irti.... Menee siis koko homma ensi kesään ja auto nyt naftaliiniin.

 

>:/

Link to comment

En oo kokeillut, mutta jos laatikon ottaa irti takapäästä, siis aisoista, niin saattais saada nostettua sen verran että sais oikean puolen posken pois sieltä aisan välistä. Ja sehän oli vielä irssi, niin se onnistuu helpommin kuin svingi. Vetari irti laipasta, 6 ruuvia, laipan sisustasta rasvat pois ja pohjalla kumipintainen rautalaippa, joka lähtee pienehköllä ruuvarilla kaivellen. Sen alla sokka, jolla lähtee laippa. Sitten vain poski irti ja osat näkyy edessäsi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...