Jump to content

Super Beetlen ohjausakselin speksit ?


Recommended Posts

Kertokaas tietäjät onko tässä super beetlen ohjausakselin nivelissä millaiset boorit, akselin paksuus/boorien lukumäärä ja mitenkähän pitkä tuo nivelien välissä oleva akseli mahtaa olla ? Tässä arvon että saisiko tätä valmista pakettia hyödynnettyä Bajan ohjausakselin rakentemisessa sen sijaan että tekisi kokonaan irto-osista. 

 

s-l1600_12_1024x1024@2x.jpg.thumb.webp.cb469c049407f637b822ca15e5f7024e.webp

Link to comment

Mulla varmasti on jossain loodassa tuollainen, mutta en vaan muista että missä.

 

Mutta ostin joskus tuollaisen uuden jälkituotanto-osan ja luulin olevani tyytyväinen. Yllättäen tyytyväisyys haihtui kun huomasin että ristikoissa oli vikaa/väljää. Noh, osa käteen ja purkuun. Paljastui että ristikon nivelissä ei ollut laakereita vaan kuppien sisällä oli muovipuslat jotka joustivat niin paljon että ratissa oli klappia/tyhjää kuin huonossa ohjaussimpukassa konsanaan… Sain sen toki kuntoon oikeilla ristinivelillä. Samalla lailla kun vw:n orkkistuotteenkin..

 

Eli ei jatkoon kyseinen uusiotuote…

  • Like 1
Link to comment

Eilen kuukausimiitissä mun kouraan työnnettiinkin tällainen 😃 Osa kysymyksistä selvisi, pituus oheisessa kuvassa ja booreja on jotain rapiat 30kpl. ja sitten heräsi lisää kysymyksiä 

 

image.thumb.jpeg.e31bd244daad3256adae322c681b4cf4.jpeg

 

Onkos super beetlen simpukka erilainen ? Tämä väliakseli ei meinaan istu tuohon mun 72:sen simpukkaan. Tähän simpukkaanhan käsittääkseni kuuluisi se rättinivel väliin. Laitanko simpukan vaihtoon vai teenkö tuohon väliin sovitteen ?

 

 

image.thumb.jpeg.47a94b5bf39bf49675d3024ac25bf99e.jpeg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...