Jump to content

ilmansuodatin sieni


Recommended Posts

Terve. Mulla on vwk-mopossa tuollainen vastaava mutta siinä ei ole tuota letkulähtöä vaan on tasainen pohjapinta. Muistaakseni se on vw tarvikeosa. Olen käyttänyt sitä pestävänä suodattimena ja toiminut vuosia. Nyt pitäisi toisiin vw mopoihin hankkia vastaavat, mutta en tahdo löytää kun tuollaiset kuvan mukaiset jossa on tuo letkuliitos? onko vw tarvikkeena tuollaista ilman letkuliitosta? Ilmansuodatin vaahtomuovi "sieni" 70-90mm kaula (925-06120) -  Tarvikemotti.com

Link to comment

Tuossa kuvan putsarissa on vielä sellainen ongelma,tähän mun vw tarvike vastaavaan, että tuo keskireikä(tuossa tuo musta nappi) on 6 mm pultille, ja näissä mun putsarikoteloissa pitäis olla 8 mm reikä. Tuossa jos suurentaa tuon reiän 8mm niin tuntuu että rakenne hajoaa...

 

Link to comment

jatketaan ..ilmeisesti mulle on alkujaan sattunut omituisella mitoituksella oleva putsari..no valitettavasti nyt ne ilmanputsarikotelot on sen mukaan tehdyt. Eli nyt pitäis löytää lieriö putsari joka mahtuu 140 dia, ja 80 mm korkeeseen tilaan. Siihen pitää vaan tehdä välikansi josta  jousi painaa sen pohjatasoon . Tuo kuvan mukainen on hieman pieni, mutta jos mielessä olisi jonkun automallin  tms. isompi (em. mittoihin sopiva) niin laittakaa vinkki.

 

Screenshot 2023-03-11 at 17-41-16 Ilmansuodattimen suodatinpatruuna (kpl). Paruzzi numero 2151.png

Edited by Matti-Pekka
Link to comment

Btw jotkut näistä halvimmista pienistä kivoista suotimista ei sitten estä juurikaan oravaa pienempiä partikkeleita pääsemästä koneeseen ja osa pitäisi vielä oikeasti putsata/öljytä muutaman tonnin välein.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...