Jump to content

nopeusmittarin lukemat


Recommended Posts

Jos ei viisaria saa öljyvalon kohalle menemään, niin sit pitää panna auto talliin jemmaan ja kaivaa esiin vasta kun ton rajan ylitys onnistuu.

 

Niin tosimies ruuvaa 14" matalaprofiilit eteen niin johan nousee viisari...

Meilla meni yourtsissa kemorassa mittarivaijeri poikki kun ajettiin liian pitkaan rajoitin tappia vasten =-P. Meilla oli renkaina 175x50x14.

Link to comment

mulla meni 74 lookkerissa neula ohi oljyvalon, ja siina mittarin asteikko loppui 160kmh kohalla. Jos asteikko jatkuu about samalla jaolla, niin vauhtia oli semmoset 180kmh. 1700cc sliparikone, katunokka ja rutosti ruttua..... eiha se kauaa kestany mutta lauloi korkeelta :)

 

 

vakio lodju, 185/65 15 kumit eessa ja takana.

 

jan

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tilasin tällaiselta kaverilta mittarin noin vuosi sitten Tacho.Thomas@t-online.de. Mittari oli käytetty mutta kunnostettu ja kalibroitu minun 17"205/40 kumien mukaan, asteikko päättyy 220km/h. Taulun hän maalaa itse. Mallit ovat eri kupla taulut. Asteikko vaikka 300km/h asti. Yhteydenotto sähköpostitse saksan tai englaninkeilellä. Toimitusaika noin kuukausi ja hinta hieman toista sataa kotiin kuljetettuna.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...