Jump to content

Huumorikuvat, nettipelit jne.


Guest Volkkaripalsta

Recommended Posts

Guest Harri126

 

Siinä vähän mallia miten niiden campereiden kuuluu olla... Näyttää olevan jaappanissa aika suosittua tuo...

Jep, toi on mun mielestä ihan yhtä makeen näköistä kuin se, että roikottaa housun persauksia polvitaipeissa pystyhymyä esitellen.

Oonks mä vähän vanha?

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Meillä tuntuu kersoihin uppoavan epärealistinen Meksikon poikien kupla kaahailu android play kaupasta. Fusca racing, saattaapi löytyä myös omena versiosta.

 

Kokeilin asiaa selvttää niin törmäsin tämmöseen http://www.ridepimper.com/en/tuning-car/game-with-a-fusca-tuning.html

En tiedä joko oli tänne ketjuun aikasemmin tullut mutta nyt on ainenkin.

 

ps. niin ja tuossa ei sitten ole mitään järkeä kun eihän tuolla pääse ajamaan edes vanhassa kunnon sivusta kuvatussa kiihdytyspeli tunnelmassa...

Edited by Henkar
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Ihmisiähän ne toimittajatkin on. Ja kun kerrotaan toiselle jokin juttu, ei se välttämättä samanlaisena jää muistiin. Kuten seuraleikissä, jossa kerrotaan juttua ihmiseltä toiselle ja katotaan miten se on 7-8 kerronnan jälkeen muuttunut. Pitäis itse päästä oikolukemaan nää jutut et sais edes pahimmat kömmähdykset korjattua. 

Link to comment
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Jestas näitä riittää, ylensä en edes avaa, mut nyt ihan huvin vuoksi lukasin pari yön aikana tullutta. Tuskin on ollu kovin hyvällä englannilla google translatoriinkaan kirjotettu teksti:

 

Lähettäjä: Monica Massamba <monmassamba@hotmail.com>

Aihe: Hei miten teet tänään

Hei rakas ystävä.
Oma ilo tavata, tiedän tämän postin tulee teille yllätyksenä, koska meillä ei ole täyttänyt tai ollut aiemmin kirjeenvaihdossa.
Nimeni on Monica Massamba, olen yksi nuori tyttö, rehellinen, huolehtiva ja kohtelias. Etsin kypsä mies huumorintajuinen. Näin profiilisi verkkosivuilla selaamisen ja päätti ottaa sinuun yhteyttä. Minä haluaisin meidän olevan ystäviä. Ota yhteyttä minuun edellä osoite, minä yksityiskohtia enemmän itsestäni kuvia teille minun seuraava vastaus. toivon kuulevani sinusta pian. kiitos.
Kunnioittavasti.
Monica

 

 

 

Lähettäjä: Treasury and Solicitor Department United Kingdom (Unclaimed Property Division) <tsdpt@london.com>

Aihe: Lunastamatta Perintö

Valtiovarainministeriö Asianajaja Departementti
Lunastamattomat Kiinteistövälitys Divisioona
PO Box 70165
London WC1A 9HG
DX 123240 KINGSWAY
Iso-Britannia
 
Ole hyvä ja anteeksi minun suomalainen, se ei ole kovin hyvä. Olemme yrittäneet ottaa sinuun yhteyttä joskus nyt, halusimme kertoa teille kuoleman Karl Korhonen. Tiedämme et voi tietää häntä, mutta hän on kaukainen sukulainen.
 
Karl Korhonen kuoli testamenttia (Ilman viimeinen tahto ja testerment) Hänellä ei ole sukulaisia Iso-Britannia, mukaan British lain hänen seuraava tiedossa sukulaisella on perivä että hän jätti jälkeensä. Tämä tarkoittaa sitä, olet oikeutettu perimään kaiken, mitä hän jätti jälkeensä.
 
Ota yhteyttä Estate asianajaja lisätietoja
 
Lakimies yhteystiedot
Nimi: Paulina Steward
Sähköposti: pc-law@live.com
Puhelinnumero: (+ 44) 7035 937 794
 
Ota Paulina Steward heti saat tämän sähköpostin, Varmista sisällyttää teidän tapauksessa ilmoituksen numero TSOL36182029-927717-UK
 
Kunnioittavasti
Zane Denton
Osastopäällikkö

 

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vastoin yleistä luuloa venäläiset kyllä osaavat. Seuraavassa kolme esimerkkiä. Kauan ennen kuin länsimaissa edes tunnettiin älymateriaalin käsitettä venäläiset kehittivät mikrofoneja sisältävän älybetonin. Kauan ennen kuin lännessä edes alettiin suunnitella paperitonta toimistoa venäläisillä oli jopa paperittomat WC:t. Ja nyt uusimpana venäläiset ovat lanseeranneet ennustavan tulevaisuuteen näkevänTV:n, Kirgisian presidentin ja presidentti Putinin kokoustunnelmathan esitettiin useita päiviä ennen koko kokousta. Itse en näitä ole toki keksinyt, vaan kuullut alan auktoriteetilta, perusinsinööri Veijo Miettiseltä.

 

K.

  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...