Jump to content

vakuutuksesta


Guest Henkka

Recommended Posts

Guest peltzi82

-67 1300 kupla ja hinta Turvassa 245e. Vertailuksi varsinaisen käyttöautoni Clio (-03 1.6) vakuutuksen hinta kaskoineen kaikkineen ilman bonuksia 444e! Eli se jos mikä on halpa!

Link to comment

Mä en ollu tosta ikinä kuullukaan. (johtuu varmaan siitä että se on Mansesta kotoisin ;)

 

Vaikutti mielenkiintoiselta kyllä, kun noita sivuja selasin. Olisi aika muutenkin vaihtaa vakuutusyhtiötä notta toi voi olla ihan käypä vaihtoehto!

Link to comment

Oon hankkimassa volkkarii, ja just kävin Pohjolan sivuilla (minulla kun on kaikki vakuutukset siellä) ja laskin siellä niitten laskurilla yhden esimerkin itselleni...

Mulla on täydet bonarit - eli 70% nykyisessä autossani - eli seuraava 70% bonarilla...

 

VW 1500-1600 (ei Kupla), vm. "ennen -83",

sijainpaikkakunta Espoo:

 

132 € / vuosi.

 

Ja kas, enpä tätä tienytkään, että yli 20 vuotta vanhalle kärrylle ei saa olleenkaan kaskoa! Ei sit - tuurilla ne laivatkin seilaa....

 

t. EKi

Link to comment
Oon hankkimassa volkkarii, ja just kävin Pohjolan sivuilla (minulla kun on kaikki vakuutukset siellä) ja laskin siellä niitten laskurilla yhden esimerkin itselleni...

 

Ja kas, enpä tätä tienytkään, että yli 20 vuotta vanhalle kärrylle ei saa olleenkaan kaskoa! Ei sit - tuurilla ne laivatkin seilaa....

 

t. EKi

 

Kyllä Pohjolastakin sen kaskon saa, yli 20 vee autoa pitää vain käydä näyttämässä vakuutustarkastajalle. Itte tein tuon tempun, ekalla kerralla tarkastaja meni omien avaimien kanssa sisään -> ei kaskoa. Lukko uusiksi ja sitten menikin läpi...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...