Jump to content

voi poistaa


Recommended Posts

Guest Toheltaja

muista pitää kunnon paineet sitte, pienemmillä muljahtaa helposti pois vanteelta syvennykseen, kun tosiaan ei ole tubeles renkaille tarkoitettu niinku ap jo mainitsikin.

Link to comment

mulla on ollut viimisen kymmenen vuotta aina folkkareissa vakio 5- pulttisessa vanteessa tubeless venttiilit..ja ilman sisäkumia..ikinä ei ole sattunut mitään..tosi vanteet olleet aina kanteista ruosteettomat..maalatut ja hyvä kuntoiset..ei ongelmia.

 

 

 

Onko hyvä laittaa sisärenkaatonta kumia vanteelle, joka ei ole siihen soveltuva?
Link to comment
joo sitä itekkin mietin et sielt varmaan löytyy. Tiedä sitte mitä hintaa venttiileillä pitää?

 

Itse ajattelin kuitenki renkaat vanteelle pyöräyttää..

 

PS. Jos joltain 135 rinkulat löytyy niin saa tarjota!

 

Viikko sitten hain rengasliikkeestä tuollaiset isommat tubelekset 4-pulttisen vanteisiin. 5 venttiliä kustansi huimat 2 euroo...

Link to comment
Guest kvaaq

Itse vietin juuri pääsiäisen vanteita maalaillen. Totesin, että muovinen sähköteippi on paras apuväline kun maalaa tarkkaa kaartuvaa linjaa. Saattaa olla että hommaa varten on olemassa jotain erikoisteippejäkin, mutta muovinen erkkari ajoi kyllä asiansa. Maalarinteippi olis muuten hyvää tavaraa, mutta sitä on pakko aina kurtata "sisäkaarteen" puolella. Erkkari venyy silleen juuri sopivalla tavalla.

 

-k

Link to comment
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...