Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

1 minute ago, KimmoH said:

Eikös tuossa kiteydy täydellisen harrasteajoneuvon määritelmä aika hyvin 😄 

 

Joo ja ei ... harva sitä ehdoin tahdoin järjestää itselleen vaikeata. Ainakin uskoisin niin. :)

 

Ihmisiä jotka oikeasti haluavat 4xx:n, ei taida kovin paljoa olla, sen verran erikoisen/omituisen näköinen se on.

Edited by Kharon
Link to comment
55 minutes ago, Kharon said:

 

Joo ja ei ... harva sitä ehdoin tahdoin järjestää itselleen vaikeata. Ainakin uskoisin niin. :)

 

 

 

Jos sitä helpolla haluaisi päästä, niin voisi maata sohvalla ja pihassa seisoisi joku liisinkiauto minkä joku tyyppi käyttää huolloissa ja tankkauksessa ilman että tarvitsee itse korvaansa lotkauttaa. Mutta mitä kivaa siinä olisi ?!? :D

 

Tuo 4xx ei vain ole tarpeeksi omituisen näköinen ;)

Link to comment
On 10/1/2020 at 11:47 AM, KimmoH said:

 

Jos sitä helpolla haluaisi päästä, niin voisi maata sohvalla ja pihassa seisoisi joku liisinkiauto minkä joku tyyppi käyttää huolloissa ja tankkauksessa ilman että tarvitsee itse korvaansa lotkauttaa. Mutta mitä kivaa siinä olisi ?!? :D

 

Ei ihan *niin* helpolla. Ei kyllä olisi varaakaan.  Mutta tähän taitaa päteä sama kuin syömiseenkin:Ei pidä haukata isompaa palaa kuin saa nieltyä, ettei tukehdu siihen.

Link to comment
7 hours ago, Tanhis said:

 

Kyllä kovallakin työllä saa kauhean jos haluaa näköjään.. parempi orkkis korkee lavateltta, sinne runkopatja ja kärry oikea period mukaan mssä grilli ja jääkaappi" eli kolmitoiminen kylmälaatikko.. mutta makunsa kullakin.. mutta että sata tonttua.. ei saatana

  • Like 2
Link to comment
10 hours ago, Urbantoy said:

 

Kyllä kovallakin työllä saa kauhean jos haluaa näköjään.. parempi orkkis korkee lavateltta, sinne runkopatja ja kärry oikea period mukaan mssä grilli ja jääkaappi" eli kolmitoiminen kylmälaatikko.. mutta makunsa kullakin.. mutta että sata tonttua.. ei saatana

Juu siis aivan hirveä käkätin ja siksi sen tänne postasinkin ja tosiaan vielä hirveämpää on tuo hinta. Tietty jos kaiken tuon muutostyön on teettänyt jossain pajalla tuntitöinä niin kait se on maksanutkin.

Link to comment
20 minutes ago, vilkku said:

Torista https://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/11683919

 

Tai Juipin sivuilta suoraan https://www.rinta-jouppi.com/vaihtoautot/volkswagen/kleinbus/307009/

 

Harvinainen ambulanssimallin junakeulavolkkari retkeilyvarustuksella? Vanmaan alkuperäinen 🤔

 

 

 

En muista misssä tästä oli aikaisemmin puhetta, mutta jos tuo on tosiaan amppari niin joku on kyllä nähnyt paljon vaivaa sen deampulansoimiseksi.

 

Ja kuinka ihanat etupenkit, ja yleensäkin ulkoinen ilme kuvissa vähän sen oloinen että työmaata olisi edessä jos tuosta siistin haluaa.

Link to comment
59 minutes ago, Tanhis said:

 

Ja kuinka ihanat etupenkit, ja yleensäkin ulkoinen ilme kuvissa vähän sen oloinen että työmaata olisi edessä jos tuosta siistin haluaa.

 

Höpöhöpö. Ilmoituksessahan mainitaan, että auto on läpikäyty ja siihen on tehty mittava kunnostustyö 2019 🙂

Edited by Art_Zi
Link to comment
10 hours ago, Tanhis said:

 

En muista misssä tästä oli aikaisemmin puhetta, mutta jos tuo on tosiaan amppari niin joku on kyllä nähnyt paljon vaivaa sen deampulansoimiseksi.

 

Tämä kävi vaivaamaan niin paljon että kävin Trafin sivuilta katsomassa, 27610... sieltä runkonumeroksi tarjotaan, siis -66 lanssi. Ettei olisi pelkkä runkonumero, juniksessa (ainakin minulla) runkonumero on stanssattu takahelmaan joka on kätevästi neljällä pultilla kiinni. On siitä kopio jossain kauempana konehuoneessa mutta vähän laikkakonetta niin siirtyy autosta toiseen kätevästi.

 

Kovin vähän siinä ambulanssia on kun takaluukkukaan ei täsmää.

 

M1 -henkilöauto, 300e/v käyttöveroa kokonaismassalla 1900kg.  Ei oikein kuulosta matkailuautolta?

 

"Täysin uusiksi verhoiltu takatila ja ohjaamo" ... joo, vanerilla. Voi huoha. En minä laske vaneria verhoiluksi, vaan olioksi johon verhoilu pannaan kiinni.

 

Kun nettiautossa on ihan hiljan ollut oikeakin lanssi niin hohhoijaa taas:

https://www.nettiauto.com/en/volkswagen/transporter/11580214

 

Jos kohta voi olla että tuohon projektiin 23 tonnia upottamalla ei vielä tule ehjää autoa, mutta edes näyttää lanssilta kun aloittaa.

Edited by Kharon
Link to comment

Kyllähän siittä peräti viisi ambulanssiin viittaavaa asiaa löysin kun oikein rupesi katsomaan.

-Amppari puhallin.

-Väri konehuoneessa

-Takaluukun sisäreunoissa kiinikkeet amppariluukun aukipitoketjuille.

-Ja kojelaudassa extra reikä jossa alunperin ollut takatilan valojen kytkin

-Konehuoneessa amppariluukkuun liittyvä vedenpoistoputki.

 

Link to comment
On 10/13/2020 at 9:07 AM, vilkku said:

Torista https://www.nettiauto.com/volkswagen/kleinbus/11683919

 

Tai Juipin sivuilta suoraan https://www.rinta-jouppi.com/vaihtoautot/volkswagen/kleinbus/307009/

 

Harvinainen ambulanssimallin junakeulavolkkari retkeilyvarustuksella? Vanmaan alkuperäinen 🤔

 

 

Tämän kulkimen historiasta löytyy semmonenkin hauska yksityiskohta että tätä on käytetty polttoaineen salakuljettamisessa suomeen. 

Edellisestä sisustasta on mulla matkustamon etummainen penkki ja sen alla ollut + 200 litrainen tankki joka on tankattu normitäyttöaukosta.

Link to comment
On 10/14/2020 at 10:37 AM, tolvana said:

Tämän kulkimen historiasta löytyy semmonenkin hauska yksityiskohta että tätä on käytetty polttoaineen salakuljettamisessa suomeen. 

Edellisestä sisustasta on mulla matkustamon etummainen penkki ja sen alla ollut + 200 litrainen tankki joka on tankattu normitäyttöaukosta.

+ että oli jokusen vuoden Viron rekisterissä, kunnes palasi takaisin Suomen kamaralle.

Jorrma voi käydä tsekkaamassa m platen vaikka Espoossa, kyllä sieltä se koodi 27 löytyy...

Link to comment
On 10/15/2020 at 11:43 AM, ramtouch said:

+ että oli jokusen vuoden Viron rekisterissä, kunnes palasi takaisin Suomen kamaralle.

Jorrma voi käydä tsekkaamassa m platen vaikka Espoossa, kyllä sieltä se koodi 27 löytyy...

Ei mun tarvi, en ole tuota ostamassa, annoin vain ohjeistusta mistä se identiteetti voi selvitä ihmettelijöille.

Link to comment
On 10/15/2020 at 7:50 AM, Jorrma said:

 

Noniin pikku muutoksilla myöhäispallostakin saa hyvät rahat. Siksensä tämä kiinnosti vähän itseäkin, mutta koneen kunto ja selkeästi huomiota vaativat helmat laski oman tarjouskaton sen verran alas että ei olisi ollut mitään jakoa tuossa huutokaupassa.

Link to comment
12 hours ago, Tanhis said:

 

Noniin pikku muutoksilla myöhäispallostakin saa hyvät rahat. Siksensä tämä kiinnosti vähän itseäkin, mutta koneen kunto ja selkeästi huomiota vaativat helmat laski oman tarjouskaton sen verran alas että ei olisi ollut mitään jakoa tuossa huutokaupassa.

Liekkö ylittänyt hintavarausta kun chättiautossa hinkuu 19900...  Auton arvohan on kuitenkin just se millä sen saa myytyä

Link to comment
9 hours ago, tolvana said:

Liekkö ylittänyt hintavarausta kun chättiautossa hinkuu 19900...  Auton arvohan on kuitenkin just se millä sen saa myytyä

No pitää kyllä sanoa että vaikka tuo olisi pelleiltään ja maalipinnaltaan virheetön ja uusi kone kontissa niin silti se 19900 olisi aika kova hinta puhkotusta umpparista.....ainakin tässä maassa.

Edited by Tanhis
  • Like 2
Link to comment
  • 2 weeks later...

Pihalla epämääräisen ajan lojunut 70-lukuinen doppeli (ylävilkut että ehkä 74-75?), kas kun ei ollut kukaan huomannut( tai en huomannut itse että oli jo täällä):

 

https://www.tori.fi/uusimaa/vw_boppel_60710566.htm

 

Näyttäisi olevan suunnilleen ryhdissä että ehkä se olisi pelastamisen arvoinen, eritoten kun sitä ei (täältä pk:sta katsottuna) tarvitse hakea kovin kaukaa ja tonni ei ole hirveän paljoa. Toki alustakuvia ei ole että voi olla palkit kaikki hukassa,  mutta eipä ole kaukana käydä tarkistamassa. Menisin itse mutta kainalosauvojen kanssa ei ole asiaa maastoon ja ainakin pari viikkoa vielä saa kärvistellä noiden kanssa

 

 

Nyt kun selasin lisää niin löytyi varhaislpallis-kombi haukiputaalla, 1100 pyydetään ja vaikka reikää on ja kone puutuu, niin voisi silti kokonaisuutena olla ostamisen arvoinen: Kesken jääneet projektit näin syksyllä ovat edukkaita ja tuonkin omistajalla tilat loppuvat kesken.

 

https://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/11590750

Edited by Kharon
linkki korjattu linkiksi
Link to comment
10 hours ago, Savonpoika said:

Huutokaupat.comissa oli myytävänä Kastenwagen.

Kastenwagen, 1965, 1.5 l, Bensiini, 56000 km. Huutokauppa on jo loppunut, huutohinta 15150€.

579c5047-5b91-4e85-bc18-fd5f89ce13db-large r 0.jpg

Kahden feikkitilin luominen huutokaupat sivustolle 0€, toinen postaus palstalle hypettäen muutaman tonnin junista 15k€ arvoiseksi 0€. Lukea kommentteja aiheesta volkkaripalstalla priceless.

 

Edit: kävin katsomassa ilmoituksen ja olikin kyse katsastetusta kauhtuneesta eikä perus vuosikymmenet seisoneesta latolöydöstä eli hinta-arvioni oli kenties vähän alakanttiin.

Edited by Tanhis
  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 11/3/2020 at 12:08 AM, Tanhis said:

Kahden feikkitilin luominen huutokaupat sivustolle 0€, toinen postaus palstalle hypettäen muutaman tonnin junista 15k€ arvoiseksi 0€. Lukea kommentteja aiheesta volkkaripalstalla priceless.

 

Edit: kävin katsomassa ilmoituksen ja olikin kyse katsastetusta kauhtuneesta eikä perus vuosikymmenet seisoneesta latolöydöstä eli hinta-arvioni oli kenties vähän alakanttiin.

Tämä seisoi viikon mun parvekken alla ja luulin että joku ollut ystävällinen ja lahjoittanut sen mulle.. Tuli siis tänne Vaasaan naapurille. Todella alkuperäinen auto eikä ruuvattu pilalle. Noista ikkunoista voi olla monta mieltä mutta saahan ne umpeen.

Link to comment
11 hours ago, nikke911 said:

Tämä seisoi viikon mun parvekken alla ja luulin että joku ollut ystävällinen ja lahjoittanut sen mulle.. Tuli siis tänne Vaasaan naapurille. Todella alkuperäinen auto eikä ruuvattu pilalle. Noista ikkunoista voi olla monta mieltä mutta saahan ne umpeen.

Olin siis väärässä, alkaa siis tämänkin maan hinnat hipomaan kansainvälistä tasoa.

Link to comment
13 minutes ago, metake said:

Katsastettu ajovalmis junis 15000? On kai tässä maassa niitä kalliimmallakin myyty?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

Juu niinkuin tuolla aikaisemmin kirjoitinkin niin eka kuva hämäsi minut luulemaan tätä latolöydöksi.

  • Like 1
Link to comment
28 minutes ago, Urbantoy said:

https://huutokaupat.com/2330445/volkswagen-kastenwagen-junakeulasplitscreen-67-doubledoor-leimaa-72022-saakka
16k€ ihan kohtuu hinta.. pingpongista.. vai menikö taaskaan.. ku on Karvaturrella vähän tuo myynti mitä on, on-off tyyliin.. 


 

Huutokaupat on aika hyvä indikaattori sille, mitä jengi haluaa maksaa autoista? 30000 euron junikset taitaa olla menneen talven lumia?

  • Like 3
Link to comment
Just now, Mäki said:

Huutokaupat on aika hyvä indikaattori sille, mitä jengi haluaa maksaa autoista? 30000 euron junikset taitaa olla menneen talven lumia?

Ainahan sitä voi toivoa, jos oikeasti haluaa erroon.. Jos ois mun ei ois edes tarvetta muuhunkoin pingispöydän ostoon.. Ja kärryn millä sitä voi kuskata ja järkätä kisat tapahtumassa.. voittajalle Burgeria a'la Keisarikunta

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...