Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Näköjään tehdään tiliä..

Myin tähän ikkunaan kuuluvan korin lokasuojineen aikoinaan 200 euron tappiolla Kurjen Jarille, Jari myi sen jollekin, se joku myi sen Timpalle ja Timppa myi sen Kittilälle. Kittilä pani auton osiksi ja sai osista reilun voiton.

Ostin takalasin Karilta korjatakseni yhden splittini takaikkunan, mutta tuo ikkuna on suoraan sanottuna niin paska, että se täytyy myydä mahdollisimman kauas, koska kotimainen harrastaja reklamoisi tästä kuitenkin ja joutuisin pahimmassa tapauksessa maksamaan rahdit ja vielä ehkä oikeudenkäyntikulutkin, jos joku sattuisi olemaan huonolla päällä ja haastaisi minut oikeuteen, kuten Espoossa on ollut viime aikoina tapana..

Eli toistaiseksi olen vielä 200 euroa tappiolla ja tuo reikä makaa hallin takana. Vaikka minulla on yliopistotason tutkinto matematiikasta, en ymmärrä miten tästä voisi tehdä tiliä. Selkeästi paremman sijoitetun pääoman tuottoprosentin olisin saanut esim. ostamalle Virosta teräviä. Siinä olisi olleet prosentit kohdallaan. 

  • Like 1
Link to comment

Aina ei voi voittaa näissä kaupoissa.... joskus perseeseen ja pahasti.. käynnyt on....

 

Tällä osa myynnillä ei rikastuta, omat saadaan pois, ehkä voittoa, tätä tää harrastaminen on.

 

Jos meinaa tienata , kannattaatehdä jotainmuuta kun myydä näitä osia.

Edited by sleepercooler
Link to comment

Aina ei voi voittaa näissä kaupoissa.... joskus perseeseen ja pahasti.. käynnyt on....

 

Tällä osa myynnillä ei rikastuta, omat saadaan pois, ehkä voittoa, tätä tää harrastaminen on.

 

Jos meinaa tienata , kannattaatehdä jotainmuuta kun myydä näitä osia.

Onneksi minulla on käynyt tuuri, sillä en ole saanut koskaan mitään perseeseen.

Jos tähän samaan lasketaan vielä 35 vuoden tallivuokrat ja tähän harrastukseen käytetyn ajan, niin tosiaan jotakin muuta olisi kannattanut tehdä. Vaikkapa omakotitaloja.

  • Like 3
Link to comment

Tuohon Mäen kertomaan oikeuteen haastamiseen on todettava, että mikä nykyihmisiä oikein vaivaa? Sen tarkemmin tapausta tarkemmin tuntematta, itse ainakin olen niellyt omat tappioni osa/auto kaupoissa vaikka tavara ei olisikaan 100% vastannut odotuksia. Alkaa harrastajilla mennä mielenkiinto myydä mitään käypästä käytettyä osaa, kun saa olla pelko perseessä milloin mitäkin paskan jauhantaan saa kuulla perästä päin. Saunan taakse pitäisi tuollaiset kieroilevat paskat viedä.

  • Like 2
Link to comment

Itse kyllä olen sen ainakin todennut että suomessa ei voi viritettyä ilmajäähy moottoria ostaa valmiina, jokainen moottori jonka olen ostanut niin ei ole olleet sitä mitä sanotaan. Toki olen jo ostaessa huomannut huijauksen ja tinkinyt sen verran että ei ala ärsyttämään niin en ole sen takia menettänyt yöunia. Toisinaan on vaan kummastuttanut harrastajien toiminta ja härskeys.

Edited by Roope
  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...