Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Tuo alimmainen ovaali on muka myyty jo viikolla 30 ja het senperään viikolla 33 myyjä yrittää nostattaa hintaa kun hänelle osoittaa autosta kiinostusta... =)

 

Mulle vastasi ekan yhteyden oton jälkeen n. 6 h tunnin päästä, että nyt on tullut tarjous 54000 sek ootko vielä kiinostunut... Annoin olla.

 

ihan hieno Ovaali kaikinpuolin... :)

 

-Puide-

Link to comment
Tuo alimmainen ovaali on muka myyty jo viikolla 30 ja het senperään viikolla 33 myyjä yrittää nostattaa hintaa kun hänelle osoittaa autosta kiinostusta... =)

 

Mulle vastasi ekan yhteyden oton jälkeen n. 6 h tunnin päästä, että nyt on tullut tarjous 54000 sek ootko vielä kiinostunut... Annoin olla.

 

ihan hieno Ovaali kaikinpuolin... :)

 

-Puide-

 

Samanlaiseen "markkinatapaan" olen myös törmännyt nimenomaan ruotsalaisten myyjien taholta, oli sitten kyseessä auton tai harvinaisemman osan kauppa.

Ihme vedättäjiä :-)

No ei nyt tietenkään pidä yleistää. Kaippa mekin tehdään samalla lailla

venäläisille :-))

Link to comment
  • 3 weeks later...
Uusia ulottuvuuksia autokaupaan....Löytyyhän tuolta osia mm. gampritzeen ja Wv 1800:seen.

 

Selkeää kaupantekoa. Jos romun ihaileminen kiinnostaa niin viidelläkympillä pääsee tontille puoleksi tunniksi.

 

http://www.nettiauto.com/ford/thames/3566276

 

Saakohan ryhmäalennuksen, jos mentäis palstalaisten kanssa excursiolle. Ei vaan, välillä ärsyttää renkaanpotkijat, joilla ei ole edes aikomustakaan ostaa mitään. Kaverin focustakin kävi männä viikolla joku suhari katsomassa, joka parin tunnin peen jauhamisen jälkeen paljasti, ettei ollut edes ostoaikeissa. Tuli vaan kattoon autoa, kun muija oli samaan aikaan jossain kampaaja/kosmetologilla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...